هزینه تزریق ژل لب

سرتیتر ها

هزینه تزریق ژل لب

با افزایش سن افراد دچار چین و چروک و افتادگی پوست صورت می‌شوند و برای از بین بردن آنها از روش‌هایی نظیر تزریق چربی، بوتاکس و تزریق ژل استفاده می‌کنند که هر یک ویژگی‌های خاص خود را دارد. معمولا مراجعه کنندگان، قبل از هرگونه عمل زیبایی باید در خصوص هزینه های خود و چگونگی عمل با پزشک متخصص مشورت کنند. در این بخش به عوامل موثر بر هزینه تزریق ژل لب و تفاوت قیمت ها خواهیم پرداخت.

لب یکی از قسمت های مهم در صورت هر فرد است. امروزه پرطرفدارترین ژل برای تزریق همان ژل های هیالورونیک اسید هستند که به صورت طبیعی در بدن ما، در لایه الاستین پوست و ذجاجیه چشم مانند یک اسفنج، وجود دارند و وظیفه آنها حفظ آب در پوست میباشد. با افزایش سن و از دست رفتن این هیالورونیک اسید، آب زیر پوست از بین رفته و لب ها و گونه ها دچار نافرمی میگردند بطوریکه حجم لب کم شده و ارتفاع و برجستگی آن کاهش می یابد. با تزریق ژل، حاشیه لب برجسته و حجم داده شده و بدین ترتیب زیبایی صورت باز میگردد.

 

بیشتر افرادی که به صورت مادرزادی لب و گونه های کوچکی دارند، بر این باور هستند که هر چقدر لب های گوشتالو و پرتری داشته باشند چهره‌ و لبخندی زیباتر خواهند داشت، به همین دلیل این روزها تزریق ژل لب بسیار مورد توجه قرار گرفته است. همچنین بیشتر افرادی که به صورت مادرزادی لب و گونه های کوچکی دارند، و خانم ها بدنبال بزرگ کردن لب ها و یا پر کردن خط خنده خود هستند.

از آنجا که لب همواره در حال حرکت است، جذب ژل ها سریعتر اتفاق می افتد و بنابراین دوام ژل های لب نسبت به سایر نقاط دیگر کمتر است اما عموما هر تزریق بین ۶ تا ۸ ماه ماندگاری دارند.

عوامل تاثیرگذار بر هزینه تزریق ژل لب

1. نوع ژل مصرفی

ژل‌های مصرفی در تزریق حاوی ۳ ماده طبیعی کلاژن، اسید هیالورونیک و هیدروکسی آپاتیت هستند که وظیفه همگی آن‌ها آبرسانی به پوست و جوانسازی آن است. معروفترین برندهای ژل در ایران عبارتند از: ژل ژوویدرم ساخت امریکا، ژل آلیاکسین ساخت ایتالیا، ژل Staylage ساخت فرانسه و ژل Teosyal ساخت سوئیس که در کشور ما دارای نمایندگی های معتبر هستند.

البته باید گفت که ژل های ارزانتری هم هستند که بصورت فله ای به فروش میرسند و گاها هزینه آنها تا 8 برابر کمتر از ژل های معتبر است، اما عوارضی نظیر عدم تقارن، جذب زودهنگام، حساسیت های پوستی و …. را بهمراه دارند. بهتر است که نوع ژل را به پزشک متخصص خود بسپارید تا با توجه به نوع پوست و فرم لب شما بهترین نتیجه را برایتان رقم بزند.

2. مقدار ژل مصرفی

با توجه به محل تزریق و انتظارات شما، پزشک تصمیم می گیرد که چه میزان ژل برای شما موردنیاز است. برای مثال حدودا یک سی سی ژل برای تزریق لب ها کافی است اما برای گونه ها خیر. بدین ترتیب مقادیر مختلف ژل مصرفی هزینه های متفاوتی نیز دارند.

3. دستمزد پزشک متخصص 

قبل از انجام هر عملی خوب تحقیق کنید، درباره نحوه عمل زیبایی تان اطلاعات کامل بدست آورید، انتظارات خود را براحتی با پزشک خود در میان بگذارید و از او نمونه درمان هایش را بخواهید. از رفتن به آرایشگاه ها و یا مراکز غیر پزشکی برای انجام عمل های زیبایی خودداری کنید، هر چقدر هم که هزینه کمتری داشته باشند. تجربه و تبحر پزشک متخصص در نتیجه کار و هزینه عمل زیبایی شما بسیار تاثیرگذار است.

4. مکان مطب 

جالب است بدانید که شرایط اقتصادی مردم یک منطقه، یکی از عوامل مهم متغیر بودن قیمت ها است. در مناطقی که مردم ساکن در آن از وضع معیشتی نسبتا خوبی برخوردار هستند، هزینه عمل های زیبایی به مراتب بالاتر است در صورتی که همان عمل در منطقه ای که مردم آن وضع اقتصادی متوسطی دارند، به مراتب کمتر است.

 

هزینه تزریق ژل لب تزریق ژل لب | ماندگاری تزریق ژل | قیمت تزریق ژل لب

هزینه تزریق ژل لب

اطلاع دقیق از هزینه های درمانی پس از مراجعه به پزشک متخصص، معاینه و تعیین نواحی تزریق، با توجه به نوع و فرم لب، و تشخیص پزشک مبنی بر نوع و مقدار ژل مصرفی برآورد میشود. با توجه به اینکه عمل های زیبایی مشمول بیمه های درمانی نمیشوند، حتما پیش از انجام عمل تزریق ژل، از تمامی هزینه ها اطلاع کسب کنید.

متاسفانه عده ای از افراد برای کاهش هزینه، اقدام به خرید و مصرف مواد ارزان و بی کیفیت و فاسد میکنند که بعدها جبران خسارت های وارده پرهزینه و غیر قابل برگشت است.

 

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “هزینه تزریق ژل لب” دیدگاه می‌گذارید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چقدر مفید بود ؟