افتادگی و شل شدن پوست

سرتیتر ها

افتادگی و شل شدن پوست

افتادگی و شل شدن پوست

دلایل افتادگی و شل شدن پوست
-افزایش سن افراد
– قرار گرفتن در معرض آفتاب برای مدت زمان های طولانی
– سیگار شیدن
-عوامل ژنتیک
– تغذیه های نامناسب
-کاهش وزن های سنگین و غیرعلمی
-عوامل محیطی مانند کار کردن در شرایط یا محیط های خاص

بسیاری از کسانی که پوست آنها می افتد و آویزان می شود، تصور می کنند این مشکل راه حلی ندارد و آن را ناشی از روند طبیعی افزایش سن می دانند. در نتیجه هرچه سن بیشتر می شود، منتظر افتادگی پوست می مانند و کاری به این کار ندارند در صورتی که متخصصان پوست و مو می گویند عوامل مختلفی در بروز این وضع تاثیر می گذارد و با کنترل آنها می توان شل شدن و افتادگی پوست را به عقب انداخت. البته آنها روش های درمانی خاصی هم برای افتادگی پوست پیشنهاد می کنند که به کمک آن، فرد می تواند استحکام و زیبایی پوست خود را حفظ کند.

 

افتادگی و شل شدن پوست

افتادگی و شل شدن پوست | تزریق ژل | تزریق چربی | بوتاکس | تزریق بوتاکس

 

درمان شل شدن پوست, راههای درمان شل شدن پوست

آب به پوست رطوبت می دهد!!

راههای درمان وپیشگیری از افتادگی و شل شدن پوست

گرچه روش های بسیاری وجود دارد که خانم ها از آن برای حفظ طراوت و بهبود ظاهر پوست خود بهره می برند اما همواره می توان از روش های طبیعی بی ضرر و کم هزینه برای داشتن پوستی سفت استفاده برد. برخی از این روش های تایید شده شامل موارد زیر می باشد:

به آرامی وزن کم کنید

مهم تر از همه اینکه مهم می باشد که خیلی تند وزن کم نکنید. اگر چنین شود، پوستتان آویزان خواهد شد. پس توجه داشته باشید که تنها نیم تا یک کیلو در هفته وزن کم کنید. بیشتر از این مقدار کاهش وزن، باعث خواهد شد تا پوست شما قابلیت ارتجاعی اش را از دست داده و شل شود.

 

افتادگی و شل شدن پوست

 

 

 به اندازه کافی آب بنوشید

آب در بدن معجزه می کند! در مورد ما، آب می باشد که مسئول حفظ قابلیت ارتجاعی پوست شما می باشد. آب به پوست شما رطوبت رسانده و بدنتان را از سموم خلاص می کند. پس حتماً روزی هفت هشت لیوان آب بنوشید.

 

 استفاده صحیح از آرایش

ترفند های آرایشی زیادی وجود دارد که می تواند صورت را لاغرتر از آنچه هست نشان دهد. این ترفند ها چندین کیلو از صورت کم خواهد کرد. می توانید به خط فک و آرواره برنزه بزنید، به طوری که آرواره بیشتر زاویه دار شود و یا می توان از کرم پودر و کانسیلر تیره تری در چانه زده و آن را با رنگ گردن آمیخته کنید. یکی دیگر از این ترفند ها آن است که با استفاده ماهرانه از ریمل، خط چشم و سایه ، چشم ها را درشت تر نشان دهید.

 استفاده از کرم ضد آفتاب

اشعه های مضر ماوراء بنفش تاثیر مخربی بر پوست داشته و منجر به چین و چروک و افتادگی پوست می شود. همیشه پیش از رفتن در بیرون و قرار گرفتن در معرض نور خورشید از ضد آفتاب برای محافظت پوست استفاده کنید تا پوستتان را سفت نگاه دارید.

 

افتادگی و شل شدن پوست

افتادگی و شل شدن پوست | تزریق ژل | تزریق چربی | بوتاکس | تزریق بوتاکس

شل شدن پوست

اشعه های مضر ماوراء بنفش منجر به چین و چروک و افتادگی پوست  خواهد شد .

 کرم مرطوب کننده را فراموش نکنید

وقتی که می خواهید پوست شل بدنتان را سفت بکنید، حفظ رطوبت فقط از طریق نوشیدن آب کافی نمی باشد. بنابراین عادت کنید تا هر شب قبل از خواب، و هر روز صبح پس از بیدار شدن، به بدنتان لوسیون مرطوب کننده بمالید.

 

 

 

 استفاده از لیف را جدی بگیرید

زمانی که به حمام می روید، با استفاده از یک لیف زبر، از پوستتان رویه سایی بکنید. اگر بطور مداوم از پوستتان لایه برداری کنید، پوست قدیمی را کنار زده و به رشد سلول های پوستی جدید فضا خواهید داد.

چقدر مفید بود ؟
100%

توسط 0 کاربر

مرتب‌سازی بر اساس

  • تصویر آواتار

    پیش گیری از عوارض تزریق ژل – کلینیک تخصصی پوست ، مو و زیبایی یکتا

    […] فضای بین الیاف کلاژن و الاستین را پر می‌کنند، آب را در پوست نگه داشته و حجم پوست را حفظ […]

    شهریور ۵, ۱۴۰۲

برای این آیتم یک بازخورد بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چقدر مفید بود ؟