سن مناسب برای تزریق چربی

سرتیتر ها

سن مناسب برای تزریق چربی

تقریبا دو دهه می باشد که تزریق چربی طرفداران زیادی را پیدا کرده ، اولین فرآیند تزریق چربی در سال ۱۸۹۰ انجام گرفته است. امروزه هزاران زن و مرد تزریق چربی را به دلیل طبیعی بودن نتایج آن نسبت به انواع فیلرهای پوستی، ژل ها یا ایمپلنت ها ترجیح می دهند با ما همراه باشید با ادامه مطلب ، با عنوان سن مناسب برای تزریق چربی چه زمان است؟

برای تزریق چربی از چربی های باسن یا ران استفاده می گردد و با خالص سازی چربی ها می توان آنها را به سینه ها، صورت یا هر جای دیگری از بدن که بیمار میخواهد حجم آن بیشتر بشود و پرتر نشان بدهد تزریق شود.

 

سن مناسب برای تزریق چربی

 

یکی از دلایلی که تزریق چربی طرفداران زیادی را دارد این  می باشد که خطر خاصی برای بیمار به دنبال ندارد. علاوه بر این، متخصص ها و بیماران هم از نتایج آن رضایت نیز دارند. ماندگاری بالا و روش غیر تهاجمی آن هم به طرفداران این فرآیند افزوده است.

 

سن مناسب برای تزریق چربی

بهترین سن برای تزریق چربی کدام است؟

به طور کلی ، تزریق چربی برای زنها و مردهای بالغ در همه رنج های سنی مناسب می باشد. در واقع افراد ۱۸ تا ۷۹ ساله می توانند چربی تزریق بکنند و از منافع آن بهره مند گردند.

شما کاندید خوبی برای تزریق چربی می باشید اگر سالم هستید، سیگار نمی کشید و بیماری خاصی هم ندارید که باعث بشود دوره ریکاوری شما طولانی تر گردد.

یکی از نگرانی ها و مشکلات تزریق چربی این می باشد که پوست انسان با افزایش سن قابلیت ارتجاعی خود را از دست داده و وقتی چربی از ران و باسن برداشته می شود، ممکن می باشد پوست نتواند به حالت اول خود برگردد و جمع تر گردد. البته در بسیاری از موارد، پوست می تواند به حالت قبل خود برگردد و بخش های اهدا کننده چربی هم جمع و جور تر به نظر  رسند.

برای اینکه مفهوم سن مناسب برای تزریق چربی را بهتر متوجه شوید برای شما چند تا مثال می زنیم؛ مثلا در بین بیمارانی که برای تزریق چربی به کلینیک مراجعه می کنند.

دختران ۱۵ ساله خواستار تزریق چربی به سینه خود هستند. متخصص بعد از صحبت با این دختران نوجوان به آنها می گوید که سن آنها برای تزریق چربی مناسب  نمی باشد زیرا ۱۵ سال، سن رشد محسوب می شود و تزریق چربی در این سن مشکلاتی را برای فرد می آورد؛

مثلا اندام های بدن نمی توانند به خوبی رشد کنند. در بین بیماران، پیرزن ها و پیرمردهایی بوده اند که برای برای تزریق چربی در صورت و سایر بخش های بدن به کلینیک مراجعه می کنند؛ افراد ۹۰ ساله کاندید خوبی برای تزریق چربی به شمار نمی آیند زیرا قابلیت انعطاف پذیری پوست را ندارند.

فاصله بین جلسات تزریق چربی

علاوه بر این در افرادی که بالای ۸۰ سال سن دارند، تزریق چربی با عوارض زیادی همراه می باشد.

 

سن مناسب برای تزریق چربی در قسمت های مختلف بدن

تزریق چربی درسینه

سن مناسب: بالای ۱۸ سال

تزریق چربی به سینه ها یک راه طبیعی برای افزایش سایز سینه ها می باشد. تزریق چربی به سینه ها به کاهش اثرات جانبی ناشی از ایمپلنت سینه مثل مشکلات کپسولی، چرخش ایمپلنت ها و سوراخ شدن ایمپلنت ها نیز کمک می کند.

کاندیدهای ایده آل برای برجسته سازی سینه ها بین ۱۸ تا ۷۰ سال سن دارند. اگر تمایل دارید که عدم تقارن سینه هایتان را برطرف کنید، سینه هایتان را به طورر طبیعی پرتر کنید یا اینکه می خواهید شکل سینه ها را تغییر بدهید، این روش برای شما مناسب  می باشد.

 

 

سن مناسب برای تزریق چربی | تزریق چربی در سینه |تزریق ژل | تزریق چربی | تزریق بوتاکس | لیزر مو های زائد | ایمپلنت

 

سن مناسب برای تزریق چربی در صورت

سن مناسب: بالای ۳۰ سال

تزریق چربی به منظور بازسازی و طراحی صورت یکی از فرآیندهایی می باشد که به سرعت رو به افزایش  می باشد.

تزریق چربی به صورت به از بین بردن یا کاهش اثرات پیری به بیمار کمک زیادی می کند. در طراحی صورت از چربی های خود بیمار استفاده می گردد و این چربی ها می توانند باعث افزایش حجم، کاهش چین و چروک ها شوند و به از بین بردن خطوط هم کمک کنند.

طراحی صورت بیشتر برای افرادی کاربرد دارد که ۳۰ سال یا بیشتر را دارند. صورت در این سن شروع به کاهش ذخایر چربی خود می کند و در نتیجه بخش زیادی از چربی ها کم کم از بین رفته است.

با تزریق چربی، حجم از دست رفته دوباره به صورت برمی گردد و برای کسانی که به دنبال جایگزینی برای فیلرهای پوستی  می باشند، تزریق چربی کاملا ایده آل  می باشد.

تزریق چربی در صورت شامل تزریق چربی در لب ها، گونه، پیشانی، زیر چشم و غیره  می گردد. افراد بالای ۱۸ سال بیشتر برای برجسته سازی لب و گونه های خود اقدام به تزریق چربی می کنند.

 

تزریق چربی گونه | تزریق ژل | جوانسازی صورت | سن مناسب یرای تزریق چربی

 سن مناسب برای تزریق چربی در باسن

سن مناسب: بالای ۱۸ سال

تزریق چربی به باسن هم مثل تزرق چربی به سینه، بسیار پرطرفدار  می باشد. تزریق چربی در باسن مخصوص خانم هایی  می باشد که می خواهند به انحنای اندام خود بیافزایند.

تزریق چربی در باسن کاملا انتخابی  می باشد و بخاطر همین در بیمارانی انجام می شود که ۱۸ سال به بالا باشند. تزریق چربی در باسن به افراد نوجوان و خیلی جوان نمی شود چون بدن آنها دائم در حال تغییر  می باشد.

جدا از این، فقط افراد سالم می توانند برای تزریق چربی در باسن افدام بکنند. کاندید مناسب برای تزریق چربی در باسن باید ذخایر چربی موضعی خوبی برای انتقال به باسن را داشته باشد.

 

تزریق ژل به باسن | بزرگ کردن باسن | تزریق ژل | حجیم کردن باسن | تزریق چربی | خوش فرم کردن باسن | تزریق چربی به باسن

 

سن مناسب برای تزریق چربی در  پشت دست

سن مناسب : بالای ۴۰ سال

تزریق چربی در دست بیشتر برای افراد مسنی می باشد  که بر اثر افزایش سن، حجم زیادی از چربی های دستانشان از بین رفته است. دستی که حجم زیادی چربی را از دست بدهد، بسیار پیر و و پر از چین و چروک می گردد.

تزریق چربی می تواند آثار پیری دستها را به خوبی پوشش بدهد و دستانی جوانتر و زیباتر را برای شما فراهم بکند.

 

سن مناسب برای تزریق چربی در پا

سن مناسب: بالای ۲۰ سال

کسانی که ساق پای لاغری را دارند و می خواهند اندامشان به تعادل بیشتری برسد، می توانند  تزریق چربی را انتخاب کنند. تزریق چربی در پاها بیشتر برای افراد رینج ۲۰ سال مناسب  می باشد. برای تزریق چربی در ساق پا میتوان از نزیک ترین جا یعنی ران هم چربی گرفت.

 

کلینیک دکتر حسین احمدی ارائه دهنده انواع خدمات :

پوست مو و زیبایی – تزریق ژلتزریق چربیتزریق بوتاکسلیزر مو های زائد و … با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا و با ارائه متد های  جدید آماده، خدمت رسانی به شما همراهان همیشگی می باشد.

برای رزرو وقت ملاقات با ما در تماس باشید.

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “سن مناسب برای تزریق چربی” دیدگاه می‌گذارید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چقدر مفید بود ؟