تفاوت تزریق بوتاکس و فیلر

سرتیتر ها

تفاوت تزریق بوتاکس و فیلر

همانطور که از نام آنها مشخص می باشد، فیلر یا پرکننده های تزریقی، پرکننده های بافت نرم می باشند که به پوست تزریق  می گردند تا حجم از دست رفته را برگردانند، خطوط و چین و چروک های عمیق را برطرف کنند و برجستگی های طبیعی صورت را افزایش دهند.

استفاده از فیلر یا پرکننده ها به طور پیوسته در حال افزایش می باشد و اخیرا به بیش از 1 میلیون بیمار در سال می رسد.

به طور کلی، این کار یک روش مقرون به صرفه برای جوان تر به نظر رسیدن، بدون جراحی تهاجمی یا زمان بهبودی طولانیمی باشد. فیلر یا پرکننده های تزریقی از مواد طبیعی یا مصنوعی تشکیل می گردند و به طور مستقیم به عمق خاصی از پوست تزریق می شوند. آنها منطقه را برجسته می کنند تا چروک، فرو رفتگی یا خطوط هدف ناپدید شود.

پرکننده های تزریقی ، تزریق ژل ، ماندگاری فیلر ها چقدر است؟

در اغلب موارد فیلرها بین 6 ماه تا دو سال می مانند، اگرچه نتایج نشان می دهد که تکرار درمان، دوام آنها را بیشتر می کنند. چندین پرکننده نیمه دائمی وجود دارد که اثر آنها می تواند تا پنج سال یا حتی بیشتر باقی بمانند.محصولات زیبایی این حوزه دارای نام های مختلفی می باشند اما همه آنها به همان روش عمل می کنند.

بنابراین به یاد داشته باشید، اگر نام هایی مانند پرکننده پوستی، پرکننده بافت نرم، پرکننده آرایشی تزریقی، پرکننده صورت یا پرکننده چروک را مشاهده کردید، همه آنها به همان مواد پرکننده تزریقی اشاره کنند.

 

تفاوت تزریق بوتاکس و فیلر | تزریق بوتاکس | بوتاکس | بوتاکس یا فیلر | بوتاکس چیست

 

تفاوت تزریق بوتاکس و فیلر

مطمئن گردید که پرکننده های تزریقی را با بوتاکس و دیگر محصولات نورتوکسین مشابه اشتباه نگیرید. اگرچه بوتاکس هم تزریق می شود، اما بیشتر برای جلوگیری از حرکات عضلانی که باعث ایجاد چین و چروک های خاص می شوند، استفاده می گردد.بوتاکس زیر پوست را پر نمی کند و تنها به از بین بردن چین و چروک ها کمک می کند. این دو روش تفاوت بسیاری دارند، برخی افراد برای داشتن چهره ای جوان تر از هر دو راهکار استفاده می کنند.

 

فیلر یا پرکننده ها چه کاربردی دارند؟ 

در ابتدا، پرکننده های تزریقی برای جوان سازی صورت، برای تغییر اندازه یا شکل برخی از ویژگی های خاص استفاده می شدند. پرکننده های پوستی بیشتر در صورت استفاده می شوند اما می توانند در سایر قسمت های بدن هم استفاده شوند.

 

تفاوت تزریق بوتاکس و فیلر  در صورت

برای درک روش های مختلف درمان چروک، ابتدا باید بدانید که دو نوع مختلف از چین و چروک وجود دارد: متحرک و ثابت. چین و چروک های پویا آنهایی هستند که هنگام وقوع حالات صورت، مانند خطوط پیشانی، خطوط اخم و خطوط کنار چشم ظاهر می شوند و با بوتاکس قابل درمان هستند. از سوی دیگر، چروک های ثابت خطوطی هستند که همیشه در صورت وجود دارد، حتی زمانی که صورت شما در حالت استراحت است.

 

تفاوت تزریق بوتاکس و فیلر | تزریق بوتاکس | بوتاکس | بوتاکس یا فیلر | بوتاکس چیست

 

 

تفاوت تزریق بوتاکس و فیلر در گوش

اگرچه صورت معمولا اولین قسمت بدن برای نشان دادن سن واقعی می باشد، گوش ها هم می توانند به این مساله کمک کنند. یکی از دلایلی که گوش های شما بیشتر از سن تان را نشان می دهد، قرار گرفتن بیش از حد آنها در معرض آفتاب می باشد. با وجود این که اکثر افراد از کرم های ضد آفتاب در بیشتر قسمت های بدن خود استفاده می کنند، اما اغلب گوش ها فراموش شده و آسیب می بینند. بلند شدن نرمه گوش هم می تواند سن شما را همچنین بیشتر نشان دهد.

با بالا رفتن سن پوست شروع به از دست دادن کلاژن می کند. کلاژن به پوست خاصیت ارتجاعی می دهد. این مساله باعث افتادگی پوست در ناحیه گوش می شود، به ویژه اگر از گوشواره های سنگین و آویزان استفاده کنید. به دلیل بروز این عوامل، استفاده از تزریق ژل یا لیفت نرمه گوش در حال افزایش می باشد.

این درمان  می تواند موارد زیر را ترمیم کنند:

پاره شدن نرمه گوش
کشیده شدن گوش به دلیل استفاده از گوشواره های سنگین
از دست دادن حجم در ناحیه نرمه گوش

 

کلینیک دکتر حسین احمدی ارائه دهنده انواع خدمات :

پوست مو و زیبایی – تزریق ژل – تزریق چربی – تزریق بوتاکس – لیزر مو های زائد و … با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا و با ارائه متد های  جدید آماده، خدمت رسانی به شما همراهان همیشگی می باشد.

برای رزرو وقت ملاقات با ما در تماس باشید.

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “تفاوت تزریق بوتاکس و فیلر” دیدگاه می‌گذارید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چقدر مفید بود ؟