بهترین مدل ژل لب

سرتیتر ها

بهترین مدل ژل لب

بهترین مدل ژل لب : افرادی که به صورت مادرزادی لب و گونه های کوچکی دارند یا به دنبال بزرگ کردن لب و یا پر کردن خط خنده می باشند، مستعدترین افراد برای فرم دهی و برجسته کردن با تزریق ژل لب یا خط خنده می باشند.

بهترین مارک ژل برای تزریق لب و صورت کدام است؟

مساله ای مهمی که باید در مورد بزرگ کردن لب یا گونه با تزریق ژل بدانید این است:

ژلی که قرار است برای خود تزریق کنید، از چه ماده ای ساخته شده است؟

این تصور که تمام افراد با انجام فرم دهی لب نتیجه خوبی خواهند داشت کاملا اشتباه می باشد، در بسیاری از افراد، نتیجه بزرگ کردن لب همیشه خوب و راضی کننده نخواهد بود، به این دلیل که این افراد خود یا لب های حجیم دارند و یا عدم تقارن آنها مربوط به لب ها نمی باشد، به همین دلیل پزشک پس از معاینه به شما  می گوید که تزریق ژل لب در مورد شما توصیه می شود یا نه؟

 

بهترین مدل ژل لب | تزریق ژل | تزریق ژل لب | تزریق چربی

 

بهترین مدل ژل لب را بدانید!

بزرگ کردن لب با تزریق ژل لب

آیا تزریق ژل لب درد دارد؟

در برخی از مطب ها فقط با استفاده از کرم های بی حسی موضعی تزریق ژل صورت انجام می گیرد، بله در این حالت بزرگ کردن لب درد زیادی نیز دارد و معمولا خیلی از افراد دیگر تمایلی به تزریق ژل در آینده نخواهند داشت، ما در این مطب فقط با استفاده از بی حسی کامل عصب ناحیه لب، تزریق ژل لب را انجام می دهیم به گونه ای که اصلا احساس نمی کنید!!  این شکل از تزریق معمولا کمی مشکل تر می باشد. به طور کلی تمام تزریق ها در صورت با حداقل درد انجام می شود (گونه، خط خنده، لب و…)

بهترین مدل ژل لب در انواع ژل

 

پروتز لب یا تزریق ژل لب یا بزرگ کردن لب با چربی؟

تفاوت انواع ژل ها :

در حال حاضر پرطرفدارترین نوع ژل برای تزریق ژل صورت همان ژل های هیالورونیک اسید می باشد. هیالورونیک اسید نعمتی می باشد که به صورت خدادادی در بدن ما وجود دارد. این ماده در لایه الاستین پوست و ذجاجیه چشم ما مانند یک اسفنج، وظیفه حفظ آب را دارد، جالب می باشد بدانید با بالا رفتن سن، اصلی ترین دلیل نافرمی لب ها، گونه ها و…، همین از دست رفتن هیالورونیک اسید و به دنبال آن آب پوست می باشد.

 

بهترین مدل ژل لب

میزان ماندگاری ژل های هیالورونیک اسید :

ژل های هیالورونیک اسید حدودا شش ماه الی یک سال ماندگاری دارند و پس از آن رفته رفته به صورت طبیعی جذب می شوند و باید تمدید شوند. مزیت دیگر این ژل ها برای بزرگ کردن لب ها و گونه ها این می باشد که اگر پس از تزریق به هر دلیل پشیمان شوید یا از نتیجه حاصله راضی نیستید با تزریق یک آنزیم کاملا به حالت اول باز می گردد (تزریق این آنزیم هیچ عارضه ای ندارد).

 

بهترین مدل ژل لب بدون عارضه

فرم دهی لب با تزریق ژل لب

بزرگ کردن لب با ژل های ماندگار

ژل های ماندگار اکثرا از ترکیبات پلی آکریل آمید ساخته می شود و به دلیل ماندگاری طولانی بسیار وسوسه انگیز نیز بودند؛ اما متاسفانه نتیجه برجسته کردن لب با این ژل ها معمولا عفونت، حرکت و غیره خواهد بود. از طرفی به هیچ عنوان قابل جذب نمی باشند و باید به روش جراحی تخلیه شوند. استفاده از ژل های ماندگار به دلیل عوارض آن در تمام دنیا منسوخ  است، اما متاسفانه به دلیل ذهنیت “یکبار هزینه تا آخر عمر” هنوز درخواست برای این استفاده از این نوع ژل ها در حجیم کردن لب است  و انجام هم می شود.

 

بهترین مدل ژل لب | تزریق ژل | تزریق ژل لب | تزریق چربی

 

اما برای تزریق ژل به صورت نوعی دیگر از ژل ها با ماندگاری متوسط می باشند که ساختار آنها از پلیکاپرولاکتون و یا هیدروکسی آپاتایت می باشد (مانند برند Ellansé الانسه و Radiesse رِیدی دی اِس). استفاده از این ژل ها، ماندگاری طولانی تری بین یک تا دو سال را دارند و تفاوت آنها با ژل های هیالورونیک اسید، این می باشد که پس از تزریق اگر پشیمان شوید، یا از نتیجه حاصله راضی نباشید دیگر آنزیمی برای تزریق ندارد و تا زمان جذب باید صبر شود.

بهترین مدل ژل لب | تزریق ژل | تزریق ژل لب | تزریق چربی

 

این نکته را هم باید بدانید که هیدروکسی آپاتایت هم یک ماده کاملا طبیعی و اصلی ترین ماده تشکیل دهنده استخوان و دندان انسان می باشد.

موارد مصرف این ژل در صورت به جز لب است؛ زیرا به علت رنگ روشنی که دارد تزریق آن در لب نتیجه جالبی ندارد. این 2 برند ژل تاییدیه بین المللی و مجوز وزارت بهداشت ایران می باشد.

 

کلینیک دکتر حسین احمدی ارائه دهنده انواع خدمات :

پوست مو و زیبایی – تزریق ژل – تزریق چربیتزریق بوتاکسلیزر مو های زائد و … با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا و با ارائه متد های  جدید آماده، خدمت رسانی به شما همراهان همیشگی می باشد.

برای رزرو وقت ملاقات با ما در تماس باشید.

 

مقالات مرتبط با این موضوع :

تزریق ژل چیست

تزریق ژل یا بوتاکس؟

مدت تاثیر ژل تزریقی

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “بهترین مدل ژل لب” دیدگاه می‌گذارید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چقدر مفید بود ؟