تزریق ژل لب

سرتیتر ها

تزریق ژل لب

حتما شما هم دیده‌اید که بعضی‌ها لب‌هایشان به صورت غیرطبیعی حجیم است. متخصصان پوست و مو می‌گویند کافی است چند آمپول ژل حجم‌دهنده لب در بافت لب‌هایتان تزریق کنید تا چنین اتفاقی بیفتد ولی‌ آنها تاکید می‌کنند که روش‌های برجسته‌سازی لب چندان بی‌خطر نیستند و اگر ژل‌های غیراستاندارد را به لب‌هایتان وارد کنید و یا این کار به وسیله افراد غیرمتبحر انجام شود باید منتظر ناقرینگی و بدشکل شدن لب‌هایتان باشید.

این روزها خیلی از خانم‌های جوان ایرانی از تزریق ژل لب برای زیبایی لب‌هایشان استفاده می‌کنند و این در حالی است که گهگاه از بهداشتی بودن یا استاندارد بودن آن محصول نیز هیچ اطلاعی ندارند.

معمولا این تزریق‌ها روی کدام بخش‌های صورت انجام می‌شود؟

پر کردن گودی‌های صورت، حجم دادن به گونه‌ها، پر کردن شیار نازولابیال (شیار بین بینی و گونه) و نیز خطوط اطراف لب‌ها از جمله خطوط خنده از نقاطی است که به طور شایع از این مواد استفاده می‌شود. گویا به تازگی حجیم‌کردن لب‌ها و برجسته کردن خطوط دور لب نیز رایج شده است.

بهتر است از ژل‌های دایمی استفاده شود یا ژل‌هایی که پایداری کمتری دارند؟

استفاده از ژل‌های پایدار و طولانی‌مدت به‌ویژه در اولین تزریق در مورد لب‌ توصیه نمی‌شود زیرا ممکن است با عوارضی از قبیل عوارض آلرژیک و یا ایجاد گرانولوم همراه باشد.

این تزریق‌ها در دور لب انجام می‌شود یا در بافت خود لب؟

تزریق در لب را می‌توان برحسب نیاز بیمار فقط در خطوط دور لب انجام داده و یا اینکه حجم خود لب‌ها را نیز افزایش داد. در هر یک از موارد فوق باید میزان مصرف ژل و هزینه بیمار را مدنظر قرار دهیم. پیش از تزریق، معاینه بیمار و مشاوره بالینی بسیار مهم است. سابقه بیماری‌های قبلی و مصرف دارو باید پرسیده شود.

امکان دارد ژل‌ها حرکت کنند و به نواحی اطراف لب پخش شوند؟

بله، اگر ژل‌هایی که برای برجسته‌سازی لب استفاده می‌شود از انواع غیراستاندارد باشد امکان این عارضه وجود دارد، بنابراین اگر خانمی قصد این تزریقات را دارد باید حتما از ژل‌های استاندارد و با مارک معتبر استفاده کند.

 

 

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “تزریق ژل لب” دیدگاه می‌گذارید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چقدر مفید بود ؟