همه چیز در مورد پروتز لب

سرتیتر ها

همه چیز در مورد پروتز لب

همه چیز در مورد پروتز لب : پروتز لب به داشتن لب هایی درشت و خوش فرم کمک می کند. امروزه از جمله مهم ترین فاکتور های زیبایی و همچنین علائم جوانی داشتن لب های درشت می باشد. افراد بسیاری  می باشند که علاقمندند تا لب های درشتی داشته باشند. روش های مختلفی برای درشت کردن لب ها وجود دارد که تزریق ژل و پروتز لب از جمله این روش ها  می باشد.

 

لب کامل یکی از نشانه‌های جوانی و نشاط می باشد. برای شناخت این واقعیت کافی  می باشد لب یک فرد بیست ساله را با لب یک فرد هفتاد ساله مقایسه کنید. با افزایش سن در کل بدن تغییراتی اتفاق می‌افتد که باعث کاهش عروق خونی و کلاژن که حجم‌ساز می باشد می‌شود. برجسته‌سازی لب یک عمل زیبایی بوده که باعث می‌شود لب فرد برجسته‌تر، کامل‌تر، مشخص‌تر و غالباً جوان‌تر به نظر برسد. امروزه انجام این عمل ساده‌تر از هر زمان دیگری  می باشد.

همه چیز در مورد پروتز لب

همه چیز در مورد پروتز لب | تزریق ژل | تزریق چربی | پروتز لب

همه چیز در مورد پروتز لب

امروزه تکنیک های جراحی متعددی جهت زیبایی لب وجود دارد که جراح پلاستیک صورت بسته به فرم و شکل لب شما تکنیک مناسب برای شما را انتخاب می نماید. لازم به ذکر  می باشد که هرچند پروتز لب شایعترین جراحی زیبایی لب به شمار می آید، ولی محدوده جراحی های زیبایی لب به پروتز محدود نمی شود. برخی بیماران به جای حجم دادن به لب نیاز به کاهش اندازه لبها دارند. برخی برای دستیابی به شکل ایده آل لب نیازمند جراحی بالا کشیدن (لیفت) لب بالا  می باشند. برخی دیگر از افتادگی گوشه های لب خود (معمولا در اثر افزایش سن) اظهار نارضایتی میکنند. طبیعتا در چنین مواردی نوع عمل جراحی متفاوت  می باشد.

همه چیز در مورد پروتز لب ، تزریق چربی

انواع روش های برجسته کردن لب

 تزریق چربی

تزریق چربی در لب که به انتقال چربی نیز معروف  می باشد، ذخایر چربی با استفاده از لیپوساکشن از بدن خود بیمار برداشته می‌شود. این چربی‌های جمع‌آوری‌شده تصفیه‌شده و با سرنگ‌های کوچک به لب تزریق می‌شوند. پزشک میزان دقیق بازگرداندن بافت‌های چربی را اندازه‌گیری خواهد کرد، و به‌آرامی ژل تزریقی صورت و پرکننده را به لب تزریق کرده تا مطابق با نیازهای زیباشناختی بیمار فرم لب‌ها را تغییر بدهد.

 

همه چیز در مورد پروتز لب ، تزریق ژل

 تزریق ژل

همه چیز در مورد پروتز لب

تزریق ژل لب روشی رایج برای پروتز لب به شیوه غیر جراحی می باشد. ژل‌ها از موادی ساخته‌شده‌اند که به‌طور طبیعی در بدن یافت می‌شوند ازجمله اسید هیالورونیک یا حلال‌های پایه کلاژن. ژل‌ها ظاهری زیبا در لب‌ ایجاد می‌کنند، اما نتایج کوتاه‌مدت بوده و هر ۶ ماه یک‌بار نیاز به تکرار نیز دارد. فرآیند درمان تنها نیم ساعت طول می‌کشد. نتایج تزریق ژل لب در کمتر از ۳-۲ روز آشکار  می شود و ۹-۶ ماه دوام نیز دارد.

 

همه چیز در مورد پروتز لب  ، آنجلینا جولی

همه چیز در مورد پروتز لب | تزریق ژل | تزریق چربی | پروتز لب

نحوه عمل پروتز لب

تکنیک‌های پروتز لب با تزریق ژل می‌تواند به سرعت در مطب پزشک بدون نیاز به بستری شدن انجام می گیرد. در این رابطه تزریق چربی یک استثنا محسوب می‌شود، زیرا این روش درمانی برجسته سازی لب نیازمند برداشتن بخش‌های کوچک چربی از سایر نقاط بدن (لیپوساکشن) قبل از استفاده آن برای تزریق جهت بزرگ نمایی لب است، که مدت زمان تزریق چربی به لب اندکی بیشتر از تزریق ژل است.

اول

متخصص پوست به دقت وضعیت ظاهر لب‌ها و پوست شما را بررسی  می کند و ناحیه اطراف لب‌ها را برای بزرگ کردن لب با تزریق ژل و چربی معاینه می‌کند.

دوم

معمولاً نقاط استراتژیک بر روی لب مشخص  می گیرد تا به عنوان راهنما برای تزریق ژل و چربی لب در برجسته سازی لب مورد استفاده قرار بگیرند.

سوم

نقاط تزریق ژل و چربی به لب با استفاده از مواد آنتی باکتری تمیز  می شود و معمولاً یک ماده بی حسی موضعی برای راحتی بیشتر بیماران حساس مورد استفاده قرار می‌گیرد. در برخی موارد، خود ژل حاوی ماده بی حسی  می باشد. اما در سایر موارد فرایند برجسته سازی لازم می باشد ماده بی حسی در صورت نیاز در محل تزریق به طور جداگانه مورد استفاده قرار  می گیرد.

چهارم

فرآیند برجسته سازی لب با تزریق ژل به لب مشابه فرآیند تزریق چربی در لب فقط به چند دقیقه زمان در هر محل نیاز دارد و به همین خاطر کل درمان مدت کمی طول خواهد کشید.

پنجم

به دنبال برجسته سازی لب با تزریق، هر گونه علائم باقی مانده بر روی صورت پاک شده و ممکن  می باشد از یخ برای کاهش هر گونه ناراحتی موقت و ناچیز احتمالی استفاده شود.

همه چیز در مورد پروتز لب ، تزریق ژل

همه چیز در مورد پروتز لب | تزریق ژل | تزریق چربی | پروتز لب

 

 

مهم ترین نکات پس از پروتز لب

 

پس از پروتز فرد برای مدتی دوران نقاهت بیماری را طی خواهد کرد. به دلیل تزریق ژل و امکان حرکت ژل و جابجایی آنها لازم می باشد تا پس از تزریق مواردی را رعایت کنید. رعایت این موارد باعث می شود تا هم لب های شما فرم بهتری را به خود بگیرند و هم از عوارض این عمل در امان باشید.همه چیز در مورد پروتز لب

– برای ۴۸ ساعت اول از بسته‌های یخ بر روی لب‌های خود استفاده کنید.

– در طول ۴۸ ساعت اول مقدار صحبت کردن و جویدن خود را تا حد ممکن کاهش بدهید.

– برای هفته اول کمتر بخندید.

– در حالت نیمه نشسته برای هفته اول بخوابید و بر روی شکم خود نخوابید.

– به منظور جلوگیری از کبودی یا خون ریزی بی مورد، خم نشوید، حرکت‌های کششی انجام ندهید، ورزش نکنید یا سایر فعالیت‌هایی که ممکن می باشد  به لب‌های شما فشار وارد کند را انجام ندهید.

– از انجام فعالیت‌های شدید در ۱ تا سه روز اول خودداری بکنید.

– لب‌های خود را برای جلوگیری از عفونت تمیز نگه دارید (به این منظور می‌توان از آنتی بیوتیک ها نیز استفاده بکنید).

 

راهنمایی‌های بالا همگی پیشنهادات عمومی برای حفظ سلامتی شما  می باشند. در کنار این پیشنهادات لازم  می باشد که همواره به توصیه‌های پزشک خود توجه کنید، زیرا پزشک درباره وضعیت شما بهترین اطلاعات را داشته و می‌تواند توصیه‌های لازم را در این رابطه به شما ارائه کند. دوره ریکاوری پس از درمان و فرایند برجسته سازی و رفع چین و چروک دور لب  در حدود ۱ تا ۲ روز می باشد. کبودی و ورم نیز ممکن می باشد برای یک هفته ادامه دار  باشد.

همه چیز در مورد پروتز لب ، پس از پروتز لب

همه چیز در مورد پروتز لب | تزریق ژل | تزریق چربی | پروتز لب

 

همه چیز در مورد پروتز لب ، پایان

کلینیک دکتر حسین احمدی ارائه دهنده انواع خدمات :

پوست مو و زیبایی – تزریق ژلتزریق چربیتزریق بوتاکسلیزر مو های زائد و … با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا و با ارائه متد های  جدید آماده، خدمت رسانی به شما همراهان همیشگی می باشد.

برای رزرو وقت ملاقات با ما در تماس باشید.

 

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “همه چیز در مورد پروتز لب” دیدگاه می‌گذارید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چقدر مفید بود ؟