تزریق ژل برای خط خنده

سرتیتر ها

تزریق ژل برای خط خنده

تزریق ژل برای خط خنده : یکی از نقاطی که در صورت جزو شکایات شایع مراجعین مراکز زیبایی است ، خط خنده ( چین نازولابیال Nasolabial fold ( و خط حزن (اندوه) یا خط ماریونت Marionet line) می باشد.از عوامل موثر در عمیق شدن خط نازولابیال ( خنده) و خط ماریونت ژنتیک، کاهش وزن شدید و سریع، عادت به حرکات زیاد صورت موقع حرف زدن و خشکی پوست می باشد.

خط خنده ( چین نازولابیال Nasolabial fold ( و خط حزن (اندوه) یا خط ماریونت Marionet line) خط خنده ( چین نازولابیال Nasolabial fold ( و خط حزن (اندوه) یا خط ماریونت Marionet line) است.

برای درمان خط خنده و اندوه توجه به چند نکته مهم  می باشد:

تزریق ژل برای خط خنده ، علت ایجاد خط ، تحلیل پوست یا بافت چربی؟

باید توجه  کنیم که تنها راه معمول درمان تحلیل خود پوست استفاده از ژلهای قابل جذب یعنی هیالورونیک اسید ( که بهترین مارک آن جوویدرم Juvederm است)است. در حالیکه برای تحلیل بافت چربی زیر پوست می توان از تزریق هیالورونیک اسید، چربی و ژلهای غیر قابل جذب استفاده کرد.

 

تزریق ژل برای خط خنده | تزریق ژل | ترمیم خط خنده | تزریق چربی | تزریق ژل در گونه

 

ژل های غیر قابل جذب که به علت عوارضی مثل جابجایی و ایجاد گلوله های زیر پوستی بتدریج از رواج افتاده اند ، بنابراین رقابت در انتخاب پرکننده زیر پوستی عمدتا مابین تزریق چربی و تزریق ژل قابل جذب  است. اگر هم پوست و هم چربی تحلیل رفته باشند، منطقی تر  می باشد که از تزریق جوویدرم استفاده بکنیم.

تزریق ژل برای خط خنده ، بافت چربی

اما اگر تنها بافت چربی زیر پوست تحلیل رفته باشد ، دو نکته که در ذیل توضیح داده می شود تعیین کننده  می باشد.
آیا خط خنده همراه با تحلیل گونه و گود شدن دور چشمها  می باشد یا بدون آنها  می باشد؟
اگر بیمار همزمان با تحلیل چربی در ناحیه خط خنده و اندوه دچار تحلیل گونه ها و دور چشم بشود، بهتر  می باشد از تزریق چربی استفاده بکند ، اما اگر فقط مشکل بیمار در ناحیه خط خنده باشد استفاده از تزریق ژل جوویدرم آسانتر و منطقی تر می باشد.
شرایط بیمار از جهت تحمل دوران نقاهت و کبودی یا تورم محل چگونه می باشد  و اگر قرار می باشد برای مناسبتی آماده شوید ، آیا این مناسبت در فاصله کمتر از دو هفته قرار  می باشد رخ دهد یا بیشتر از دو هفته است؟

 

تزریق ژل برای خط خنده ، تحمل کبودی یا ورم

بدین صورت که اگر بیمار آمادگی تحمل کبودی یا ورم را برای مدت بیش از 10-7 روز ندارد بهتر می باشد از تزریق ژل استفاده کند ، اما اگر کبودی یا تورم برای مدت 2-3 هفته مسئله ای نباشد از تزریق چربی استفاده کند. همچنین اگر مراسمی در فاصله کوتاهتر از 2 هفته دارید از جوویدرم استفاده کنید و اگر 3-4 هفته تا زمان یک مناسبت وقت دارید ، می توانید از تزریق چربی استفاده بکنید.

 

تزریق ژل برای خط خنده | تزریق ژل | ترمیم خط خنده | تزریق چربی | تزریق ژل در گونه

  تزریق ژل برای خط خنده ، چند نکته مهم  :

برای پر کردن حجم های زیاد مثلا پر کردن گونه ها اکنون استفاده از جوویدرم یا سایر ژلهای قابل جذب ، منطقی  نمی باشد ، چون هم هزینه گزافی دارد و هم ماندگاری 12-9 ماه این ژلها صرف چنین هزینه ای  منطقی را جلوه نمی دهد.
اگر بیماری هم تحلیل چربی وسیع صورت مثلا دور چشم ها ، گونه و هم خط خنده را دارد و در ناحیه خط خنده تحلیل پوست هم علاوه بر چربی زیر پوستی دارد ، بنابراین هم باید تزریق چربی وسیع انجام بدهد و هم در قسمت سطحی خط خنده از تزریق جوویدرم استفاده بکند که می تواند اول جوویدرم بزند و بعد از مدتی تزریق چربی کند یا برعکس اول تزریق چربی کند و بعد ژوویدرم بزند.

 

  تزریق ژل برای خط خنده ،  ماندگاری جوویدرم

مدت ماندگاری جوویدرم در خط خنده 12-9 ماه و ماندگاری چربی پس از 3-1 بار تزریق چند سال می باشد . اما همانطور که ذکر شد در قسمت سطحی پوست فقط می توان از جوویدرم استفاده  کنیم و در زیر پوست می توان از چربی یا جوویدرم استفاده بکنیم.
هیچگاه تمایل به پر کردن خط خنده به بیش از 70% عمق آن وجود ندارد ، زیرا باعث غیر طبیعی شدن چهره بیمار می شود.
خط اندوه را معمولا بیش از 50-40% نمی توان بهبود بخشید و اصرار به تصحیح بیش از این مقدار می تواند منجر به ایجاد گلوله در محل این خطها شود.

باید توجه داشت که جوویدرم در حال حاضر شناخته شده ترین ژل مورد تایید سازمان دارویی امریکا FDA  می باشد.و علت آنکه رقبای خود را از میدان خارج کرده است ، نادر بودن عوارض و تحسین برانگیز بودن نتایج  می باشد به قسمی که احتمال گلوله شدن یا حتی آلرژی به صورت قرمزی در صورت تزریق صحیح آن بسیار نادر  می باشد.

 

 

تزریق ژل برای خط خنده | تزریق ژل | ترمیم خط خنده | تزریق چربی | تزریق ژل در گونه

 

 

کلینیک دکتر حسین احمدی ارائه دهنده انواع خدمات :

پوست مو و زیبایی – تزریق ژل – تزریق چربیتزریق بوتاکسلیزر مو های زائد و … با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا و با ارائه متد های  جدید آماده، خدمت رسانی به شما همراهان همیشگی می باشد.

برای رزرو وقت ملاقات با ما در تماس باشید.

 

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “تزریق ژل برای خط خنده” دیدگاه می‌گذارید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چقدر مفید بود ؟