تزریق ژل برای پر شدن صورت

سرتیتر ها

تزریق ژل برای پر شدن صورت

فرم صورت ، به‌ویژه در ناحیه میانی و گونه‌ها، یکی از ویژگی‌های مؤثر در ادراک بصری از زنانگی، مردانگی، یا جوانی فرد  می باشد. با افزایش سن، اغلب ما به‌تدریج حجم صورت خود را از دست می‌دهیم و یا “به لاغری صورت” به‌ویژه در گونه‌ها و ناحیه میانی صورت دچار می‌شویم. مردان و زنان اغلب به دنبال مشاوره جراحی پلاستیک صورت می باشند زیرا آن‌ها علاقه‌مند به برجسته کردن گونه‌ها و یا بازگرداندن حجم صورت خود که ممکن  می باشد در طول روند پیری ازدست‌داده باشند،  می باشند. تزریق ژل برای پر شدن صورت به روش غیر جراحی ازجمله تزریق ژل و تزریق چربی در صورت می‌تواند موجب بازیابی فرم جوان صورت و بهبود هماهنگی صورت بدون خطرات بیهوشی و یا عمل جراحی نیز شود.

مثلث زیبایی

ازآنجایی‌که توصیف و تشخیص لاغری صورت مشکل  می باشد، یک مرجع بصری می‌تواند کمک‌کننده نیز باشد. این مرجع به‌وضوح نشان می‌دهد که چگونه این نشانه خاص پیری، فرم و ساختار صورت را به چندین شیوه ظریف اما دگرگون‌کننده تغییر می‌دهد. “مثلث زیبایی” نشان می‌دهد که چگونه لاغری صورت می‌تواند موجب شود که چهره منفی، غمگین یا پرتنش به نظر برسد. این به‌نوبه خود می‌تواند به درک نادرست از خلق‌وخوی و یا دیدگاه یک فرد منجر بشود.

توزیع یکنواخت حجم در پوست صورت ما در دوران جوانی موجب جذابیت چهره ما می‌شود. ویژگی‌های اصلی یک چهره جوان‌تر می‌تواند به‌وضوح به‌عنوان بخشی از “مثلث زیبایی”‌ ظاهر ‌بشود. این ویژگی‌ها عبارت‌اند می باشند از:‌

 

استخوان‌های گونه‌ی برجسته
آرواره توپر
پوست صاف
یک خط فک ظریف

این ویژگی‌ها به ایجاد فرم و ساختاری از صورت منجر می‌شود که در قسمت بالا پهن‌تر بوده و به‌تدریج باریک شده و به باریک‌ترین نقطه در چانه ختم می‌شود. ظاهر کلی چنین چهره‌ای آرامش‌بخش و مثبت می باشد .

 

تزریق ژل برای پر شدن صورت ، دلایل لاغری صورت

به‌غیراز روند پیری، عوامل مختلف درونی و بیرونی دیگری در ایجاد فرآیندهایی که منجر به لاغری صورت و تقبل هزینه درمان لاغری صورت می‌شوند، نقش دارند.

 

تزریق ژل برای پر شدن صورت ، تغییرات هورمونی

سبک زندگی: لاغری صورت، به‌عنوان بخشی از روند پیری کلی پوست، توسط همان عوامل بیرونی شیوه زندگی که در ایجاد چین‌وچروک و کاهش تراکم و درخشندگی صورت نقش دارند، نیز ایجاد می‌شود.
سیگار کشیدن: نیکوتین و مواد شیمیایی موجود در سیگار موجب کاهش بیشتر کلاژن در پوست می‌شود.
نور خورشید: قرار گرفتن طولانی‌مدت در معرض نور خورشید می‌تواند در آسیب‌رسانی بیشتر به کلاژن و قرار دادن ساختار پوست در معرض خطر نقش نیز داشته باشد.

تزریق ژل برای پر شدن صورت ، راه‌های درمان لاغری صورت

اگرچه درمان لاغری صورت یک دغدغه پیچیده  است و در بسیاری از موارد اجتناب‌ناپذیر می باشد، اثرات قابل‌مشاهده را می‌توان به شیوه‌های مختلف درمان کرد.

تزریق ژل برای پر شدن صورت ،پیوند چربی

رفع لاغری صورت با استفاده از پیوند چربی یکی از راه‌های غلبه بر این بخش از پیری صورت  می باشد. استفاده از چربی طبیعی بدن خود شما شامل برداشت مقادیر اندکی از چربی از نواحی دارای اندوخته چربی،‌ بررسی آن و تزریق چربی مجدد آن در مقادیر دقیق به نواحی هدف از پیش تعیین‌شده  می باشد. این فرایند پیوند چربی میکرو (که به انتقال چربی اتولوگ نیز معروف می باشد) یک روش عالی برای پر شدن صورت لاغر  می باشد  و حتی میتوان گفت:

بهترین درمان لاغری صورت می باشد. درمان لاغری صورت با تزریق چربی ایمن، مؤثر و بدون واکنش‌های آلرژیک  است. تقویت صورت با استفاده از روش پیوند چربی، جوانی، حجم سالم و فرم را بدون عمل جراحی و بدون عوارض تزریق چربی در صورت ، به‌صورت شما بازمی‌گرداند و نتایج درازمدت به دست می‌دهد.

تزریق ژل

بسیاری از بیماران ژل‌های تزریقی موقت را برای برجسته کردن گونه و چاق شدن صورت انتخاب می‌کنند زیرا یک روش ایمن، مؤثر و غیر جراحی برای برجسته کردن گونه با خطرات اندک  است. نتایج معمولاً پس از چند ماه تا یک سال ناپدید می‌شوند، بنابراین بیماران ملزم به پایبندی بلندمدت به‌ظاهر جدید و رفع لاغری صورت نبوده و این امکان را برای آن‌ها فراهم می باشد تا برای حفظ ظاهر جدید خود یا تغییر آن تصمیم‌گیری کنند.

استفاده از ژل‌های تزریقی و یا پوستی برای جوان‌سازی و پر کردن صورت امروزه توسط مردان وزنان به‌عنوان جایگزینی برای گزینه‌های جراحی استفاده می‌شود. این روش در ترکیب با درمان‌های پیشگیرانه ضد پیری/ چین‌وچروک یک گزینه درمانی غیر جراحی بسیار مؤثر  می باشد.

تزریق ژل برای پر شدن صورت، فرآیند درمانی

تمامی دغدغه‌های بیماران موردبررسی قرارگرفته و اهداف خاص آن‌ها تعیین می‌گردد. مسائل پزشکی موردبحث قرار گرفته و یک معاینه کامل روی صورت انجام می‌گیرد.
یک برنامه درمانی برای بیمار طراحی  می گردد.
بسته به نوع درمان و یا ژل‌های گونه استفاده‌شده و تعداد نواحی تزریق، درمان می‌تواند حداقل ۳۰ دقیقه طول بکشد.

تزریق ژل برای پر شدن صورت ، سؤالات رایج

چه کسی نامزد مناسبی برای پر کردن صورت به روش غیر جراحی  می باشد؟‌
بیماران سالم که تمایل به داشتن فرم صورت تعریف‌شده و جوان و پر شدن صورت  می باشند،‌ می‌توانند نامزدهای خوبی برای چاقی صورت به روش غیر جراحی باشند.

تزریق ژل برای پر شدن صورت  به روش غیر جراحی چگونه انجام می‌شود؟

پر کردن صورت به روش غیر جراحی در مطب با استفاده از داروهای بی‌حسی موضعی و / یا تزریقی انجام  می گردد. ژل به‌آرامی با استفاده از یک سوزن بسیار کوچک به گونه‌ها تزریق  می گردد. گاهی اندکی ناراحتی یا درد جزئی تجربه  می گردد.

دوره تزریق ژل برای پر شدن صورت به روش غیر جراحی چگونه می باشد؟‌

یخ ممکن  می باشد بلافاصله بعد از عمل پر کردن صورت برای به حداقل رساندن کبودی و تورم استفاده شود. اکثر بیماران از اندکی ناراحتی یا درد پس از عمل شکایت می‌کنند، اما می‌توانند در صورت نیاز از تیلنول استفاده کنند. مصرف آسپرین، داروهای غیراستروئیدی و سایر داروهایی که موجب خونریزی و کبودی می‌شوند، یک هفته قبل و یک هفته بعد از باید متوقف شوند.

تورم خفیف و کبودی، در صورت وجود، ممکن است ۱۰-۷ روز طول بکشد و می‌تواند با استفاده از کمپرس سرد درمان شود. لوازم‌آرایشی و سایر محصولات آرایشی و بهداشتی ممکن  می باشد بلافاصله برای پنهان کردن قرمزی یا کبودی خفیف استفاده شود. بسیاری از بیماران در همان روز عمل به فعالیت‌های شغلی و اجتماعی خود بازمی‌گردند.

تزریق ژل برای پر شدن صورت

کلینیک دکتر حسین احمدی ارائه دهنده انواع خدمات :

پوست مو و زیبایی – تزریق ژل – تزریق چربیتزریق بوتاکسلیزر مو های زائد و … با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا و با ارائه متد های  جدید آماده، خدمت رسانی به شما همراهان همیشگی می باشد.

برای رزرو وقت ملاقات با ما در تماس باشید.

 

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “تزریق ژل برای پر شدن صورت” دیدگاه می‌گذارید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چقدر مفید بود ؟