تزریق چربی به بدن دائمی است؟

سرتیتر ها

تزریق چربی به بدن دائمی است؟

تزریق چربی به بدن دائمی است؟

تزریق چربی روشی ماندگار می باشد یعنی بعد از یک بار تزریق دیگر نیازی به تزریق مجدد نیست؟

تزریق چربی

 

گرچه تزریق چربی بدن خود فرد به صورتش روشی ماندگار محسوب می گردد اما حقیقت این می باشد که میزان ماندگاری چربی قابل پیشبینی نمی باشد. مثلا به صورت برخی افراد مقدار ثابتی چربی تزریق  می گردد و برای همیشه درصد بالایی از این مقدار چربی باقی میماند اما در فرد دیگری همین مقدار چربی تزریقی ممکن  می باشد طی 3-2 ماه کاملا از بین برود و نیاز به تزریق مجدد چربی پیش آید.

 

 

تزریق ژل

 واکنشهای آلرژیک بعد از تزریق ژلها وجود دارد؟

بله، چون ژل ماده ای خارجی می باشد. البته این احتمال در صورتی که متخصص از ژلهای استاندارد و تاییدشده وزارت بهداشت و سازمان غذا و داروی آمریکا استفاده کند، بسیار کاهش می یابد. غیر از استانداردبودن، مهارت فردی که ژل یا چربی را تزریق میکند نیز در میزان رضایت متقاضی و کاهش عوارض نیز نقش مهمی را دارد. به همین دلیل می بایست برای این کار به متخصصان پوست و جراحان پلاستیک یا جراحان فک و صورت مراجعه کنیم.

 

تزریق چربی در لب و گونه ، تزریق چربی به بدن دائمی است؟

تزریق چربی بدن به لب و گونه چرا بهترین روش  می باشد ؟

تزریق چربی، نوعی پیوند عضو و احتمال بروز آلرژی بعد از تزریق آن صفر  می باشد. این روش ماندگار است اما ممکن می باشد بعد از تزریق طی 2 تا 3 هفته شاهد تحلیل میزان چربی تزریقی باشیم. بعد از 3-2 هفته حدود 50 درصد چربی تزریقی از بین رفته پس لازم می باشد متخصص 2 برابر آنچه می خواهد در نهایت در صورت فرد باقی بماند، چربی تزریق بکند تا بعد از چند هفته چربی به حجم دلخواه خودش برسد. در مورد مواد پرکننده صنعتی و انواع ژل های استاندارد این مشکل وجود ندارد و هر مقدار ژل تزریق بکنیم، همان میزان در صورت فرد باقی می ماند.

 

تزریق چربی به بدن دائمی است؟

تزریق چربی به بدن دائمی است؟ | تزریق ژل | تزریق چربی | ماندگاری تزریق چربی | ماندگاری تزریق ژل | بهترین مارک ژل

 

تزریق ژل و چربی چه مدت زمان می برد؟ تزریق چربی به بدن دائمی است؟

تزریق چربی حدود 5/1 تا 2 ساعت زمان برده اما تزریق ژل حدود 15 تا نهایت 20 دقیقه تمام می شود.

 

کدام تزریق برای زنان و کدام برای مردان بهتر می باشد؟ تزریق چربی به بدن دائمی است؟

از نظر جنسیتی تفاوتی بین زن و مرد برای تزریق چربی وجود ندارد و بدن هر دو به خوبی به این تزریق جواب میدهد اما در آقایان چون چربی مناسب در بدن کمتر یافت می گردد، تزریق ژل ها بیشتر توصیه می گردد.

 

تزریق ژل

میزان ماندگاری ژلها چقدره؟

 

این موضوع به نوع و مواد تشکیل دهنده ژلها بستگی نیز دارد. نوعی از ژل که از اسید هیالورونیک تشکیل شده، 6 ماه دوام را دارد. ژل تشکیل شده از هیدروکسی آپاتیت یک سال و نیم دوام می آورد و باعث تحریک کلاژن سازی میشود و بی خطرمی باشد.
ماندگاری ژل تشکیل شده از پلی کپرولاکتون 18 تا 36 ماه می باشد.

 

این ژل نه تنها به تحریک کلاژن سازی کمک می کند، بلکه چون به مرور به شکل گاز دی اکسیدکربن از بدن دفع می شود، مناسب می باشد. تا چندی پیش از کلاژن های خوکی، گاوی و انسانی هم استفاده می شد اما به دلیل آلرژی زا بودن هم اکنون کمتر به کار می روند. ژل دائمی فقط ژل پاژ می باشد که عوارض بسیاری دارد و مصرف آن توصیه نمی گردد.

 

تزریق چربی به بدن دائمی است؟

تزریق چربی به بدن دائمی است؟ | تزریق ژل | تزریق چربی | ماندگاری تزریق چربی | ماندگاری تزریق ژل | بهترین مارک ژل

 

 

آیا ژل ها بر خلاف چربی در بدن حرکت می کنند؟

بله، یکی از عوارض استفاده از ژل های غیراستاندارد، حرکت کردن آنها می باشد. ژل های پاژ که در گذشته استفاده میشد و ساخت اوکراین بود، بعد از گذشت 8-7 سال به دلیل سنگین بودن حرکت میکرد و پایین می آمد. امکان بروز واکنش های آلرژیک و آبسه نیز به خصوص بعد از ضربه یا فشار ناشی از تزریق آمپول در این ژل ها بسیار بالا بود. خارج کردن این ژل ها کار دشواری  می باشد و در صورت بروز مشکل اگر کاملا خارج نشود، عارضه برطرف نخواهد شد.

 

کلینیک دکتر حسین احمدی ارائه دهنده انواع خدمات :

پوست مو و زیبایی – تزریق ژل – تزریق چربی – تزریق بوتاکسلیزر مو های زائد و … با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا و با ارائه متد های  جدید آماده، خدمت رسانی به شما همراهان همیشگی می باشد.

برای رزرو وقت ملاقات با ما در تماس باشید.

 

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “تزریق چربی به بدن دائمی است؟” دیدگاه می‌گذارید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چقدر مفید بود ؟