مدت تاثیر ژل تزریقی

سرتیتر ها

مدت تاثیر ژل تزریقی

مدت تاثیر ژل  تزریقی 

اینکه دوام ژل های تزریقی چقدر باشد  به نوع ژل بستگی دارد. ممکن می باشد دوام یک ژل در یک فرد با فرد دیگر چند ماهی تفاوت داشته باشد. تکنیک تزریق هم تا حدود زیادی در دوام ژل تزریق شده تاثیر دارد مثلا ژلی به نام کلاژن یا هیالورونیک می باشد که باید در لایه میانی پوست یا درم تزریق شود. اگر خیلی سطحی تزریق شود یا عمقی دوام و اثر آن خیلی که خواهد شد و بالعکس.

مدت تاثیر ژل تزریقی | تزریق ژل لب | تزریق چربی | تزریق بوتاکس | بوتاکس

به طور خلاصه مدت زمان اثر انواع ژل های تزریقی با مارک های معتبر ساخته شده در دنیا از ۶ ماه تا ۲ سال متغیر می باشد. البته زمانی که گفته می شود تاثیر فلان ژل تزریق شده یک سال می باشد به این معنی نمی باشد که اثر پرکنندگی آن در طول یک سال کامل می باشد بلکه معمولا در شش ماه اول تزریق پرکنندگی آن خوب و مثل ماه اول می باشد ولی از ماه ششم و هفتم و به بعد تاثیر آن کمتر می شود و تا پایان یک سال کاملا اثر آن از بین می رود.

چه ژلی برای تزریق مناسب ترمی باشد؟

نوع ژل مصرفی اول از همه به عمق چین محل تزریق بستگی دارد. مثلا برای خط خنده خیلی عمیق بهتر می باشد از ژل های غلیظ به خصوص آنهایی که دوام و ماندگاری بیشتری را دارند (مثلا ژل های یک تا ۲ ساله) استفاده شود وبرعکس. اگر عمق چین های اخم یا خط خنده کم باشد بهتر است از ژل های رقیق تر و با دوام کمتر استفاده شود، خصوصا درمورد چین های اطراف چشم که عمق آن از چین های خنده خیلی کمتر می باشد حتما از ژل های رقیق باید استفاده شود.

ژل های تزریقی که از ماده هیالورونیک مشتق شده اند که میزان عارضه کمی دارند و مدت ماندگاری آن ۹ ماه تا یک سال می باشد. ژل دیگری که نیمه عمر طولانی تری دارد از هیدروکسی آپاتیت مشتق شده که از ژل مشتق شده از هیالورونیک اسید موثرتر بوده و به صورت عمقی تزریق می شود.

چرا بعضی از ژل های تزریقی ارزان ترند؟

قیمت ژل های تزریقی که ماندگاری یک تا ۲ ساله دارند معمولا دو تا سه برابر ژل هایی  می باشد که ماندگاری ۶ تا ۹ ماهه دارند. به عنوان مثال تزریق یک سی سی ژل حاوی هیالورونیک از مارک های معتبر مثلا فرانسوی یا کانادایی که ماندگاری یک ساله دارند حدود ۳۰درصد گران تر از یک سی سی ژل بادوام اثر ۶ تا ۸ ماهه از مارک های معتبر و درجه یک چینی می باشد البته اگر عمق چین زیاد باشد نیاز به دو سی سی یا دو سورنگ ژل برای پر کردن چین و گودی خط خنده دارند و طبعا قیمت آن هم تقریبا دو برابر خواهد شد.

مدت تاثیر ژل تزریقی | تزریق ژل لب | تزریق چربی | تزریق بوتاکس | بوتاکس

چه افرادی نباید ژل تزریق کنند :

زنان باردار یا شیرده

افرادی که سابقه بیماری های خود ایمنی همچون آسم و آلرژی را دارند

افراد مبتلا به دیابت که از انسولین استفاده می کنند

افراد دارای بیماری های خود ایمنی شدید مانند لوپوس و روماتیسم و سندرم نفروتیک دارند

افرادی با سابقه سکته قلبی

  افرادی که از داروی آسپیرین یا وارفارین استفاده می کنند

سابقه خون لخته شده و ترومبوز وریدهای عمقی

افرادی که به خاطر بیماری قلبی از داروهای مختلف استفاده کرده اند

افراد با سابقه سکته مغزی

توصیه های بعد از تزریق ژل

بعد از تزریق نباید تا سه روز به محل آن آب بزنید و بهتر می باشد از تمرینات ایروبیک برای ۲۴ ساعت خودداری کنید و برنامه کاری یا اجتماعی مهمی را برای چند روز بعد از درمان طرح ریزی نکنید. احتمال دارد قرمزی، تورم و کبودی خفیفی در محل تزریق به وجود آید. همچنین لب های شما قدری در شب پس از تزریق متورم خواهد شد. اگر تا یک هفته بعد از نخستین تزریق نتیجه زیبایی حاصل نشد ۳ هفته بعد، تزریق مجدد قابل انجام می باشد. حواستان باشد که تا ۳ هفته هیچ ماساژی روی صورت انجام نگیرد.

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “مدت تاثیر ژل تزریقی” دیدگاه می‌گذارید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چقدر مفید بود ؟