مزیت های تزریق ژل و چربی

سرتیتر ها

مزیت های تزریق ژل و چربی

برای رفع چین و چروک صورت راه‌های گوناگونی وجود دارد، از انواع کرم‌ها و پمادها تا عمل های جراحی. از آنجا که مزیت های تزریق ژل و چربی نسبت به داروها بسیار بیشتر است و داروها قادر به از بین بردن و برطرف کردن چین و چروک‌ها نیستند و بیشتر در جهت جلوگیری از بوجود آمدن و یا پنهان کردن بکار می‌روند؛ امروزه  تزریق  ژل و تزریق چربی راهی کم خطر، سریع و موثر برای رسیدن به زیبایی و پوستی جوان است.

بطورکلی این تزریقات برای پر کردن فرورفتگی‌ها و چین و چروک پوست بیشتر در ناحیه صورت انجام می شود و برای کسانی‌ که چروک‌های کم عمق دارند، بیمارانی که مایل به جراحی لیفتینگ نیستند یا برای آنها مناسب نیست، افرادی که سالک یا آکنه یا زخمهای عمیق و گود دارند، برای حجیم کردن لبهای کوچک، و از بین بردن چین و چروک هایی که در نقاطی هستند که قادر به از بین بردن آنها وجود ندارد مثل خط خنده توصیه میشود.

ویژگی های مواد موجود در تزریق

  • بدون خطر باشند.
  • نتیجه قابل پیش بینی‌ داشته باشند.
  • اثر طولانی مدت داشته باشند.
  • کمترین درد را در زمان تزریق داشته باشند.
  • ایجاد آلرژی و حساسیت نکنند.
  • در زیر پوست طبیعی به نظر  بیایند.

مزیت های تزریق ژل و چربی

  • تزریق چربی یکی از راههای زیبایی بخشیدن و جوانسازی پوست صورت است که چون چربی از بدن خود فرد خارج میشود و به بخش دیگر تزریق میشود هیچگونه حساسیت و آلرژی ایجاد نمیکند. وجود نتایج طولانی مدت با ماندگاری بالا و امکان شکل دهی و فرم دهی به صورت پس از تزریق، زمان ریکاوری و بهبود کوتاه یکی دیگر از مهمترین مزایای تزریق چربی میباشد.
  • تزریق ژل یک روش غیرتهاجمی و بدون نیاز به جراحی است که نتایجی کاملا طبیعی دارد و بدلیل نداشتن دوره نقاهت طولانی، عدم نیاز به بیهوشی و داروهای آرامبخش و بی تاثیر بودن در حالات صورت مثل اخم و لبخند، و داشتن تاییدیه سلامت و ایمنی از سازمان غذا و داروی امریکا مورد رضایت مصرف کنندگان میباشد.

 

میزان کمی‌ درد، تورم و کبودی از پیامدهای معمول این قبیل از تزریقات زیبایی است و پس از چند روز به حالت طبیعی برمی‌گردد. در صورت ادامه یافتن درد و تورم ممکن است به علت عفونت یا واکنش به مواد باشد که قالب آنها به دارمان آنتی بیوتیکی پاسخ میدهند.

در صورتی که به پزشک متخصص مراجعه نکرده باشید، احتمال عدم تقارن و ناهماهنگی در محل تزریق برای شما بوجود می آید.

 

 

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “مزیت های تزریق ژل و چربی” دیدگاه می‌گذارید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چقدر مفید بود ؟