نکات جالب در تزریق ژل لب

سرتیتر ها

نکات جالب در تزریق ژل لب

نکات جالب در تزریق ژل لب

تزریق ژل لب یکی از روشهای زیبایی لب است که  طرفداران زیادی را هم دارد. در این روش با تزریق موادی به لب، لب برجسته شده و فرم بهتری را می گیرد. این مواد به انواع مختلفی تقسیم می شوند که مسلما برخی ویژگی های بهتری دارند. در این بخش درباره تزریق ژل لب اطلاعاتی را تقدیم می کنیم.

تزریق ژل لب

امروزه پرکننده‌های تزریقی شایع ترین روش برجسته‌کردن لب هستند. پرکننده‌های متفاوتی برای تزریق در لب یا اطراف لب وجود دارد ولی ژل های هیالورونیک اسید پرکاربرد ترین و به نظر بهترین آن ها میباشند. هیالورونیک اسید ماده‌ای طبیعى است که در همه موجودات زنده وجود دارد.

غلظت‌هاى زیاد این ماده در بافت همبند و در مایع اطراف چشم وجود دارد. این ماده همچنین در غضروف، مایع مفصلی و در بافت همبند پوست یافت میشود که در بافت پوستى، اسیدهیالورونیک یک ماده ژله‌ ای است که فضاى بین کلاژن و فیبرهاى الاستین را پر می کند.

تزریق چربی و ایمپلنت هم انتخاب های دیگر برای برجسته سازی لب هستند ولی عوارض خاص خود را دارندکه به نظر می رسد چربی برای قوام دهی لب زیاد مناسب نیست به این دلیل که برجستگی زیاد و حالت پف کردگی به لب می دهد. از سویی ایمپلنت ضمن این که نیاز به عمل جراحی دارد قابلیت تغییر ندارد در صورتی که در ژل افزایش اندازه یا تغییر فرم به راحتی انجام می گردد.
به طور کلی تغییر شکل، ساختار و حجم لب با پرکننده هیالورونیک اسید به راحتی و با انعطاف زیادی قابل انجام است. برای مثال با تزربق ژل طی دو تا سه جلسه امکان اینکه لبِ مورد نظر و ایده‌آل فرد ایجاد شود بسیار زیاد می باشد.

تزریق ژل های هیالورونیک اسید مزیت هایی دارد از جمله:

  • کنترل حجم لب : بدلیل اینکه می توان ژل های هیالورونیک را به تدریج تزریق کرد و حتی در جلسات متعددی تزریق شود بنابراین کنترل حجم مورد نظر بیمار یا حجم ایده‌آل، کاملاً تحت کنترل پزشک می باشد.
  • عدم ایجاد توده : اگر حین تزریق ژل های هیالورونیک توده‌ای ایجاد شود با حرکت لب برطرف میشود. در مورد سایر ژل ها یا چربی این توده به راحتی از بین نمی رود.
  • تورم و کبودی کمتر : ژل های هیالورونیک نسبت به سایر پرکننده ها کبودی و تورم کمتری ایجاد می کنند بنابراین بیمار میتواند سریعتر به سرکار برگردد.
  • دوام مناسب : ژل های هیالورونیک نسبت به سایر پرکننده ها دوام مناسبی دارند البته همانطوری که گفته شد این ژل ها دایمی نیستند.
  • عدم واکنش حساسیتی : بدلیل اینکه ژل های هیالورونیک از موادی مشابه آنچه در بدن ما وجود دارد ساخته شده است احتمال واکنش آلرژیک بسیار نادر است. البته اگر به لیدوکایین حساسیت دارید حتماً به پزشکتان اطلاع دهید.

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “نکات جالب در تزریق ژل لب” دیدگاه می‌گذارید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چقدر مفید بود ؟