قبل از تزریق ژل این مطلب را بخوانید

سرتیتر ها

قبل از تزریق ژل این مطلب را بخوانید

قبل از تزریق ژل این مطلب را بخوانید

 

قبل از تزریق ژل چه نکاتی باید رعایت شود؟

اولین نکته ای که در مورد تزریق ژل بسیار اهمیت دارد این است که به مرکزی مراجعه فرمایید که مطمئن شوید از ژل های استاندارد استفاده می کند. چرا که متاسفانه در چند سال اخیر پای ژل های تقلبی به بازار باز شده و این ژل های تقلبی دردساز  می باشند که معروف به ژل های پاژ هستند.

 

عوارض تزریق ژل تقلبی چیست؟

این ژل ها باعث بدشکلی عضلات صورت یا ناحیه تزریق شده می شوند. همچنین ممکن می باشد باعث عفونت شوند و در برخی موارد این ژل ها در ناحیه تزریق شده حرکت نیز می کنند که در این صورت مجبور هستیم با عمل جراحی این ژل ها را خارج کنیم. البته در بعضی مواقع اعمال جراحی هم برای خارج کردن این  ژل ها پاسخگو نمی باشد.

 

در کلینیک دکتر حسین احمدی از چه ژل هایی استفاده می کنیم؟

 ژل های ما شناسنامه دار می باشند یعنی افراد بعد از هر زمانی که خواستند یا نیاز به ترمیم داشتند می توانند از این ژل خود استفاده کنند. خوشبختانه این ژل ها اثربخشی خوبی دارند. از ژل های مناسب و استاندارد نیز می توان از ژل ژوویدرم، نام برد.

 

قبل از تزریق ژل این مطلب را بخوانید

تزریق ژل | تزریق ژل لب با حجم بالا‎ | قبل از تزریق ژل این مطلب را بخوانید

 

تزریق ژل برای چه افرادی مناسب نیست؟

معمولا زیر سن 18 سال توصیه به تزریق ژل نمی گردد. همچنین افراد بالای 35 سال هم بهتر می باشد از این روش برای جوانسازی یا زیبایی استفاده می کنند، چرا که تاثیر چندانی برای این سنین نمی باشد. همچنین افرادی که پوست حساسی را دارند و ممکن  می باشد به این ماده حساسیت بدهند، نباید تزریق بکنند.

همچنین افرادی که مشکلات پوستی مثل اگزما یا سرطان پوست دارند نمی توانند از این ماده استفاده کنند. افرادی که مشکل انعقادی خون را دارند و افراد دیابتی که دیابتشان کنترل نشده باشد نباید تزریق ژل انجام دهند. همچنین افرادی که وسواس خیلی بالایی دارند هم بهتر می باشد از این روش استفاده نکنند.

 

عوارض ژل های غیراستاندارد چیست؟

ژل های استاندارد خوشبختانه زیاد هستند ، اما برخی از افراد متاسفانه به دلیل قیمت پایین ترجیح می دهند از ژل های چینی ارزان قیمت استفاده کنند. حداقل عارضه اش این  می باشد که برخی از این ژل ها ماندگاری بسیار پایینی را دارند. همچنین ممکن  می باشد در زیر پوست جمع شوند و به اصطلاح حالت گوله شده پیدا کنند. عفونت، واکنش حساسیتی و … از دیگر عوارض های ناشی از تزریق ژل های غیراستاندارد می باشد.

 

قبل از تزریق ژل این مطلب را بخوانید

تزریق ژل گونه | تزریق ژل | تزریق ژل لب | دکتر حسین احمدی | قبل از تزریق ژل این مطلب را بخوانید

 

کلینیک دکتر حسین احمدی ارائه دهنده انواع خدمات :

پوست مو و زیبایی – تزریق ژل – تزریق چربی – تزریق بوتاکسلیزر مو های زائد و … با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا و با ارائه متد های  جدید آماده، خدمت رسانی به شما همراهان همیشگی می باشد.

برای رزرو وقت ملاقات با ما در تماس باشید.

 

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “قبل از تزریق ژل این مطلب را بخوانید” دیدگاه می‌گذارید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چقدر مفید بود ؟