نکته هایی که باید قبل از لیزر موهای زائد بدانید

سرتیتر ها

نکته هایی که باید قبل از لیزر موهای زائد بدانید

نکته هایی که باید قبل از لیزر موهای زائد بدانید :

شاید برای خیلی از شماها سخت باشد که صبح‌ها زودتر از آنچه که باید از خواب بیدار شوید و مشغول شیو کردن پوست خود شوید؛ یا تنها چند روز از شیو پاهایتان گذشته اما با نگاهی به آنها می‌بینید که شبیه آمازون در فصول بارانی شده‌اند! سوزش غیرقابل تحمل بعد شیو زیر لباسی که به بدنتان چسبیده نیز بماند! از اپیلاسیون و وکس و شیوه‌های مشابه هم نگوییم که تنها چند روز بعد از تحمل آن همه درد و پرداخت هزینه‌های سنگین دوباره با آن صحنه غم‌انگیز همیشگی مواجه می‌شوید. نگویید که نمی‌دانید ما در حال صحبت کردن راجع به چه هستیم.

موخوره چیست و راه های پیشگیری از آن کدام است؟

– از آفتاب دوری کنید.
 اکثر افراد در پاییز و زمستان و حتی بهار درمان موهای زائد خود توسط لیزر را شروع می‌کنند تا بتوانند در تابستان از داشتن پوستی نرم و لطیف لذت ببرند.

– تنها شیو کردن و شیو کردن
برای لیزر موهای زائد مانند روش‌های دیگر نیازی نیست که بگذارید موهای بدنتان بلند شوند و فقط باید قبل از درمان بدنتان را با تیغ بتراشید. اگر به تازگی برای از بین بردن موهای بدنتان از وکس استفاده کرده‌اید، فعلا نمی‌توانید به سراغ لیزر بروید؛ لیزر به وجود فولیکول نیاز دارد و وکس چون مو را از ریشه در می‌آورد فولیکول مو را از بین می‌برد. ۲۴ ساعت قبل از لیزر بدن خود را با تیغ اصلاح کنید.

– دکتر شما در اولین ملاقات نوع پوست شما را تشخیص می‌دهد.
حقیقت تلخ این است که لیزر بر روی پوست و موهای مختلف یک اثرگذاری را ندارد. رنگ پوست و جنس موی بدن شما در نتیجه‌گیری از درمان با لیزر موثر است. به همین خاطر پزشک معالج شما در جلسه اول نوع آن را تشخیص می‌دهد تا در طول درمان بهترین نتایج را بگیرد.

هر جلسه بین ۲۰ دقیقه تا یک ساعت زمان می‌برد.
با توجه به اینکه کدام ناحیه از بدنتان قرار است تحت درمان لیزر قرار بگیرد در زمانی که صرف آن می‌کنید نیز تاثیرگذار است. قسمت‌هایی مانند صورت، زیربغل یا بیکینی زمان کمی می‌برد اما سایر اعضا مانند پا، کل بدن ، لیزر مردان و امثال آن زمان زیادی از شما می‌گیرد.

– در یک جلسه نمی‌توان کل بدن را لیزر کرد؛ اما به یک شرط !
اگر کسی به شما گفت که در یک جلسه می‌تواند کل بدن شما را لیزر کند بدون درنگ فرار کنید! باید بدانید که بدن شما در هر جلسه میزان محدودی اشعه لیزر را می‌تواند تحمل کند و بپذیرد. در هر جلسه لیزر شما امکان این را دارید که چند قسمت از بدن خود را لیزر کنید، اما در کلینیک پوست و موی رخ آرا در صورت انتخاب پکیج لیزر موهای زائد کل بدن؛ با در اختیار داشتن دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینوم (SOPRANO ICE PLATINUM) که کامل‌ترین محصول شرکت آلما لیزر آمریکا در زمینه لیزر موهای زائد است؛ برای اولین بار در ایران این پروسه برای شما طی یک جلسه امکان‌پذیر است.

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “نکته هایی که باید قبل از لیزر موهای زائد بدانید” دیدگاه می‌گذارید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چقدر مفید بود ؟