کوچک کردن بینی

سرتیتر ها

کوچک کردن بینی

کوچک کردن بینی

کوچک کردن بدون جراحی بینی

در برخی از موارد می‌توان بدون نیاز به انجام عمل جراحی، شکل بینی را اصلاح کرد. این کار می‌تواند برای افرادی که به تغییرات جزئی در بینی خود برای بهبود ظاهر چهره نیاز دارند مناسب باشد. زیبایی بینی بدون جراحی با تزریق انواع مختلفی از ژل انجام می‌شود. متخصصین ما درزمینه‌ی تزریقات به‌ صورت به‌خصوص در مورد کوچک کردن بدون جراحی بینی تجربه‌ی زیادی دارند.

کوچک کردن بینی بدون نیاز به عمل جراحی

کوچک کردن بدون جراحی بینی یک عمل جایگزین شگفت‌انگیز موجود برای بیمارانی است که قصد دارند بدون قرار گرفتن تحت عمل‌های جراحی تهاجمی، ظاهر بینی خود را بهبود بخشند. از مزایای عمل کوچک کردن بینی بدون نیاز به جراحی می‌توان موارد زیر را نام برد:

ظاهر شدن تقریباً بلافاصله‌ی آثار
عدم نیاز به مدت‌زمان بهبودی
درد ناچیز

کوچک کردن بدون جراحی بینی روشی زیبایی است که در طی آن، متخصصین ما ژل‌های مخصوصی را به مناطق موردنظر صورت تزریق می‌کنند. این کار منجر به تراشیده و کوچک شدن بینی بدون انجام عمل جراحی خواهد شد. در طی این عمل می‌توان نقاط فرورفته‌ی بینی را برجسته کرده، نوک بینی را بالا آورده و یا برجستگی‌های روی پل بینی را صاف نمود. این روش گزینه‌ی مناسبی برای افرادی است که می‌خواهند ظاهر بینی خود را بهبود بخشند ولی آمادگی قرار گرفتن تحت عمل جراحی را ندارند.

برخی از افراد نگرانی‌هایی در مورد بزرگ‌تر شدن بینی پس از تزریق ژل به آن را دارند. نیازی به نگرانی نمی باشد این روش به‌سادگی ناهمواری‌های بینی را صاف‌کرده و مناطق تورفته را برجسته‌تر خواهد کرد.

تزریق ژل

در طی عمل کوچک کردن بدون جراحی بینی، می‌توان انواع مختلفی از ژل‌های تزریقی را به کار برد که رایج‌ترین انواع آن‌ها، ژل‌های ساخته‌شده از هیالورونیک اسید می‌باشند. هیالورونیک اسید ماده‌ای است که به‌طور طبیعی در بدن وجود دارند. بیشترین غلظت این ماده، در مایعات موجود در چشم و مفاصل دیده می‌شوند.

برخی از معروف‌ترین برندهای فعال در این زمینه عبارت‌اند از رستیلین، ژوودرم و والوما. یکی دیگر از مزایای هیالورونیک اسید، سازگاری آن با بدن انسان است. ازآنجایی‌ که این ماده به‌طور طبیعی در خود بدن تولید می‌شود، احتمال پس‌زده شدن آن بسیار پایین بوده و تزریق آن در عمل کوچک کردن بدون جراحی بینی، کاملاً بی‌خطر و مؤثر خواهد بود.

آیا من فرد مناسبی برای انجام این عمل هستم؟

افرادی که انتظار تغییرات بسیار وسیع در شکل و اندازه‌ی بینی را داشته و یا می‌خواهند ساختار استخوان‌ها و غضروف‌ها را تغییر بدهند، داوطلبین مناسبی برای عمل کوچک کردن بینی بدون نیاز به عمل جراحی نخواهند بود. اگر قصد ایجاد تغییرات وسیع و دائمی در بینی خود را دارید و یا می‌خواهید تنفس خود را آسان‌تر کرده یا اندازه‌ی بینی خود را کوچک کنید، انجام عمل جراحی بینی با لیزر مورد مناسبی برای شما خواهند بود. بااین‌حال، افرادی که قصد ایجاد تغییرات ملایم مانند صاف کردن یک برآمدگی کوچک را داشته  یا می‌خواهند نوک بینی خود را بالابرده و یا درون یک تورفتگی را پر بکنند، موارد مناسبی برای انجام عمل بینی بدون جراحی می‌باشند. به‌طورکلی این روش درمانی برای افراد با شرایط زیر مناسب است:

برآمدگی و قوزهای خفیف تا متوسط
کجی بینی
زوایای تیز در بینی
نوک نازیبای بینی
تورفتگی
پل کوچک یا صاف بینی

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “کوچک کردن بینی” دیدگاه می‌گذارید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چقدر مفید بود ؟