مزوتراپی زیر چشم

سرتیتر ها

مزوتراپی زیر چشم

مزوتراپی زیر چشم

اهمیت ناحیه اطراف چشم ها در زیبایی صورت

یکی از اولین قسمت هایی که در صورت دیده می شود، چشم ها  می باشند. این که چشم ها چگونه به نظر بیایند، تأثیر زیادی در انرژی های انتقالی یک فرد به دیگران دارد. به طور مثال، اگر همیشه چشمان خسته ای داشته باشید که اطراف آن ها پف کرده و یا تیره باشد، به طور حتم اثرات خوبی بر دیگران نخواهید گذاشت. بهتر می باشد بدانید که گودی و سیاهی چشم در کنار تمام چیزهایی که گفته شد، باعث می شود تا سن شما بیش از چیزی که  می باشد به نظر بیاید و این قطعاً برای شما خبر خوشحال کننده ای نخواهد بود.

 

مزوتراپی زیر چشم | تزریق ژل | تزریق چربی | مزوتراپی

درمان گودی چشم با مزوتراپی

چگونه می توان گودی اطراف چشم ها را برطرف کرد؟

قسمت های اطراف چشم ها به دلیل داشتن پوست نازک و حساس، به مراقبت های بیشتر و دقیق تری نیازمند  می باشند. بسیاری از اتفاقاتی که در اثر افزایش سن در پوست می افتند، ابتدا در این ناحیه بروز می کنند. همچنین، گودی و سیاهی چشم به دلایل ژنتیکی و یا کم خوابی و ناکافی بودن استراحت فرد نیز امکان پدید آمدن را دارند.

خبر بسیار خوب این  می باشد که می توان تا حدود زیادی از این فرآیند جلوگیری و یا در صورت بروز آن را درمان کرد. طب سنتی و علم پزشکی هر دو راه حل هایی را برای درمان گودی چشم ها در اختیار افراد  قرار داده اند که اگرچه شاید صد در صد و قطعی نباشند، اما به طور حتم در بهبود گودی و کیفیت پوست نواحی اطراف چشم تأثیر به سزایی خواهند داشت.

درمان های خانگی زیادی از جمله استفاده از چای سیاه، سیب زمینی، خیار و مواد خوراکی که آنتی اکسیدان دارند به منظور رفع سیاهی و گودی در قسمت های زیر چشم توصیه می شوند. جالب  می باشد بدانید که این درمان ها به میزان رضایت بخشی اثر گذارند و می توان به اثرات آن ها در دراز مدت امیدوار  شد.

 

 

مزوتراپی زیر چشم | تزریق ژل | تزریق چربی | مزوتراپی

 

 

گاهی اوقات شدت مشکلات نواحی دور چشم بیش از اندازه ای می شود که بتوان آن ها را با درمان های گیاهی و ملایم طب سنتی و خانگی برطرف کرد. در این شرایط اگر افراد بخواهند که بر این مشکل خود غلبه کنند می توانند با مشورت با یک پزشک متخصص زیبایی و آگاهی از جدید ترین تکنیک های برطرف کردن گودی و تیرگی زیر چشمان، بهترین و کارآمدترین شیوه را برای درمان این مشکل انتخاب کنند.

 

درمان گودی چشم با مزوتراپی

آیا تکنیک های رفع گودی چشم ها به اندازه کافی تاثیرگذار هستند؟

این که تکنیک های ابداعی به وسیله دانش پزشکی در درمان گودی و تیرگی چشم تا چه اندازه کارآمد هستند، به شدت درجه مشکل، شرایط و سن فرد و بسیاری عوامل دیگر بستگی دارد. در حال حاضر افراد زیادی برای رفع مشکل گودی زیر چشم، به متخصصان زیبایی مراجعه می کنند و پزشکان نیز از متدهای گوناگونی که علم زیبایی در اختیار آن ها قرار داده است، بهره می گیرند.

یکی از شیوه هایی که در راستای کاهش گودی و تیرگی نواحی اطراف چشم استفاده می شود، مزوتراپی می باشد. این شیوه که یک شیوه غیر تهاجمی  می باشد، می تواند تأثیر شگرفی بر کاهش گودی ناحیه زیر چشم ها بگذارد. اگرچه مقالات علمی زیادی پیرامون مزوتراپی و تأثیرات مثبت آن بر پوست نوشته نشده ، اما متخصصان زیبایی اروپایی بر آن تأکید بسیاری دارند. مزوتراپی در واقع تزریق مواد فعال و طبیعی مانند انواع ویتامین های ضروری و فاکتورهای محرک رشد به قسمت های میانی پوست به منظور ایجاد شفافی و شادابی می باشد. این مواد در نهایت با تحریک ساخت کلاژن و سایر مولکول های ضروری، موجب جوانسازی و شادابی پوست می شوند.

 

 

مزوتراپی عوارض خاصی ندارد، ممکن  می باشد در جلسات ابتدایی کمی درد و سوزش به دلیل ورود سوزن به پوست ایجاد می شود. همچنین، با توجه به درجه حساسیت پوست احتمال پدید آمدن تورم و قرمزی بر پوست را وجود دارد.

درمان مزوتراپی موقت می باشد و باید طی جلساتی در فواصل تعیین شده تکرار شود، اگرچه فاصله بین جلسات ابتدایی کمتر از سایر جلسات  می باشد.

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “مزوتراپی زیر چشم” دیدگاه می‌گذارید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چقدر مفید بود ؟