مراقبت های بوتاکس پیشانی و ابرو

سرتیتر ها

مراقبت های بوتاکس پیشانی و ابرو

مراقبت های بوتاکس پیشانی و ابرو

بوتاکس محبوب‌ترین درمان زیبایی است که از سازمان جهانی غذا و دارو FDA نیز ایمنی و تاثیرگذاری آن را برای کاربردهای زیبایی تایید کرده است. بوتاکس زمان را به عقب برمی‌گرداند و صورت پیر و پرچین و چروک را به ویژه دور چشم‌ها و پیشانی را دوباره صاف و جوان می‌کند. تزریق بوتاکس راهکاری موثر برای کم کردن یا از بین بردن خطوط ریز و چین و چروک‌های صورت می باشد. بوتاکس زیبایی حاوی مقدار بسیار کمی از پروتئین سم بوتولینوم است که از باکتری کلستریدیوم بوتولینوم گرفته می‌شود و پس از خالص‌سازی به عنوان بوتاکس عرضه می‌شود. ازآنجایی که تزریق بوتاکس درمان پرهزینه‌ای نیست و پس از تزریق نیازی به استراحت کردن ندارد، راه‌حلی ایده‌آل برای بسیاری از بیمارانی به شمار می‌رود که در جستجوی جوانی دوباره هستند.

مراقبت های بوتاکس

تزریق بوتاکس فقط چند دقیقه زمان می‌برد و پس از آن نیازی به استراحت کردن نیست. البته محل تزریق قدری متورم و قرمز است. همچنین مالش دادن محل تزریق تا 12 ساعت ممنوع است، چون این کار باعث حرکت کردن بوتاکس به نقاط دیگر می‌شود. نتیجه‌ی نهایی بوتاکس ظرف سه تا هفت روز مشخص می‌شود.

آیا نتیجه تزریق بوتاکس دائمی است؟

خیر، ماندگاری نتایج متغیر است، اما در کل انتظار می‌رود که نتایج چهار تا شش ماه باقی بماند. زمانی که چین و چروک‌ها دوباره پدیدار می‌شود، می‌توان تزریق بوتاکس را مجدد تکرار کرد. شدت و وضوح خطوط و چین و چروک‌ها غالباً به مرور و با تکرار تزریق کمتر می‌شود، چون عضلات به بی‌حرکت بودن و منقبض نشدن عادت کرده‌اند.

از چه سنی باید تزریق بوتاکس را شروع کرد؟

تزریق بوتاکس را می‌توان پس از 18 سالگی انجام داد.  و هرچه تزریق در سن پایین‌تری انجام شود، نتیجه‌ی بهتری به دست می‌آید، چون بوتاکس از ایجاد شدن تدریجی خطوط و چروک‌ها جلوگیری می‌کند.

 اگر از نتیجه تزریق بوتاکس رضایت نداشته باشم، چه‌کاری می‌توانم بکنم؟

مطمئن باشید که پس از تزریق بوتاکس، عاشق نتیجه‌ی آن خواهید شد و بااین حال اگر نتیجه را دوست نداشتید، دلیلی برای نگرانی شما وجود ندارد، چون بوتاکس دائمی نیست و اثر آن تقریباً پس از 4 ـ 3 ماه از بین می‌رود.

 اگر تزریق بوتاکس را تکرار نکنم، چه اتفاقی می‌افتد؟

پس از متوقف کردن تزریق بوتاکس هیچ مشکلی پیش نمی‌آید. چنانچه بوتاکس را به طور منظم، هر 4 ـ 3 ماه یکبار تزریق کنید، بوتاکس با اثر پیری مقابله می‌کند و با متوقف کردن زمان، چهره‌ای جوان‌تر و شاداب‌تر را برایتان به ارمغان می‌آورد.

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “مراقبت های بوتاکس پیشانی و ابرو” دیدگاه می‌گذارید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چقدر مفید بود ؟