تزریق ژل یا بوتاکس؟

سرتیتر ها

تزریق ژل یا بوتاکس؟

تزریق ژل یا بوتاکس؟

همانطور که از نام آنها مشخص می باشد، فیلر یا  تزریق ژل، پرکننده های بافت نرم  می باشند که به پوست تزریق می شوند تا حجم از دست رفته را باز گردانند، خطوط و چین و چروک های عمیق را برطرف کنند و برجستگی های طبیعی صورت را افزایش دهند.
استفاده از فیلر یا پرکننده ها به طور پیوسته در حال افزایش  می باشد و اخیرا به بیش از 1 میلیون بیمار در سال  می باشد. به طور کلی، این کار یک روش مقرون به صرفه برای جوان تر به نظر رسیدن، بدون جراحی تهاجمی یا زمان بهبودی طولانی  می باشد. فیلر یا ژل از مواد طبیعی یا مصنوعی تشکیل می شوند و به طور مستقیم به عمق خاصی از پوست تزریق می شوند. آنها منطقه را برجسته می کنند تا چروک، فرو رفتگی یا خطوط هدف ناپدید شوند.

 

تزریق ژل یا بوتاکس؟ | تزریق ژل | جوانسازی پوست | تزریق چربی | لیزر مو های زائد

 

 

در اغلب موارد فیلرها بین 6 ماه تا دو سال باقی می مانند، اگرچه نتایج نشان می دهد که تکرار درمان، دوام آنها را بیشتر نیز می کند. چندین پرکننده نیمه دائمی وجود دارد که اثر آنها می تواند تا پنج سال یا حتی بیشتر باقی بمانند.

محصولات زیبایی این حوزه دارای نام های مختلفی  می باشند اما همه آنها به همان روش عمل می کنند. بنابراین به یاد داشته باشید، اگر نام هایی مانند پرکننده پوستی، پرکننده بافت نرم، پرکننده آرایشی تزریقی، پرکننده صورت یا پرکننده چروک را مشاهده کردید، همه آنها به همان مواد پرکننده تزریقی اشاره دارند.

مطمئن شوید که پرکننده های تزریقی را با بوتاکس و دیگر محصولات نورتوکسین مشابه اشتباه نکنید. گرچه بوتاکس هم تزریق می شود، اما بیشتر برای جلوگیری از حرکات عضلانی که باعث ایجاد چین و چروک هایی خاص می شود، استفاده  می گردد.

بوتاکس زیر پوست را پر نمی کند و تنها به از بین بردن چین و چروک ها کمک می کند. این دو روش تفاوت بسیاری دارند، برخی افراد برای داشتن چهره ای جوان تر از هر دو راهکار استفاده می کنند.

 

تزریق ژل یا بوتاکس؟ | تزریق ژل | جوانسازی پوست | تزریق چربی | لیزر مو های زائد

فیلر یا پرکننده ها چه کاربردی دارند؟

در ابتدا، پرکننده های تزریقی برای جوان سازی صورت، برای تغییر اندازه یا شکل برخی از ویژگی های خاص استفاده می شدند. پرکننده های پوستی بیشتر در صورت استفاده می شوند اما می تواند در سایر قسمت های بدن هم استفاده کرد.

 

 

 

 

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “تزریق ژل یا بوتاکس؟” دیدگاه می‌گذارید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چقدر مفید بود ؟