بوتاکس مناسب چه کسانی است ؟

سرتیتر ها

بوتاکس مناسب چه کسانی است ؟

بوتاکس مناسب چه کسانی است ؟

بوتاکس مناسب برای افرادی که اخم می‌کنند

بوتاکس هم درمانی و هم پیشگیری‌کننده است. در برخی افراد جوان به‌دلیل بعضی عادات مثل اخم کردن چین‌هایی روی پیشانی و کنار چشم‌ها ظاهر می‌شود.

– در اکثر مواقع چین و چروک در نتیجه حرکت های تکراری پوست و حرکت های صورت که در طول روز بطور مکرر اتفاق می افتد، ایجاد می شود. با گذشت زمان این چروک ها می توانند بزرگ و عمیق شوند. تزریق بوتاکس رایج ترین روش غیر جراحی مورد استفاده برای افرادی بوده است که می خواهند بدون انجام جراحی، رفع چین و چروک پیشانی و بوتاکس خط اخم را انجام داده و یک عمل زیبایی انجام دهند.

تزریق بوتاکس نسبتاً بدون درد است و انجام آن فقط چند دقیقه طول می کشد. بیمار می تواند نتایج این عمل را بعد از ۳ تا ۷ روز مشاهده کند. روش درمانی تزریق بوتاکس می تواند عضلاتی که باعث ایجاد چین و چروک می شوند را آزاد کند و به این ترتیب پوست بیمار می تواند صاف شده و ظاهر طبیعی خود را پیدا کندتزریق بوتاکس برای رفع خط اخم (خطوط مربوط به برآمدگی پیشانی میان دو ابرو).
– رفع چین و چروک ایجاد شده در بخش بالای صورت با تزریق بوتاکس صورت (شامل پیشانی و گوشه چشم ها) و
– بهبود خطوط پا کلاغ با تزریق بوتاکس (خطوط کنار ناحیه کانتال)

 آیا بوتاکس در دوران بارداری مجاز  می باشد ؟

 تزریق بوتاکس و صورت مصنوعی و غیر طبیعی

اصولا اگر نقاطی که بوتاکس تزریق می‌شود متخصص پوست تعبیه کند، چهره فرد غیرطبیعی نخواهد شد و اصلا حسن انجام عمل زیبایی هم همین است. اگر قرار باشد با تزریق بوتاکس ابروها تغییر شکل پیدا کنند، صورت فرد زیبا نخواهد بود. موضوع دیگر در نوع بوتاکس تزریقی می باشد. بوتاکس چینی به‌دلیل دوز بالای سم چهره فرد را فریز و ماسکه می‌کند. هرچقدر هم تزریق خوب باشد به‌دلیل غیراستاندارد بودن دوز دارو، میزان فلج بودن عضلات بالاست و صورت مصنوعی می‌شود. پس هم خود ماده مهم است، هم چگونگی تزریق بوتاکس مهم می باشد.

 تاثیر تزریق بوتاکس تا چه مدت زمانی ماندگار است

با تزریقات مکرر اثر بوتاکس تقریبا دائمی می‌شود چرا که به‌تدریج زمانی که به عضله‌ای سم یوتولینیوم تزریق می‌شود، عضله مربوط آتروفیک  ضعیف خواهد شد. هدف از تزریق هم همین است. عضلات قوی در ناحیه پیشانی زمینه‌ساز چین است و ضعیف شدن عضلات از این مساله پیشگیری خواهد کرد.  تزریق بوتاکس به‌تدریج عادت اخم کردن را از سر فرد می‌اندازد. افرادی که هر 5-4 ماه یکبار بوتاکس تزریق می‌کنند، بعد از 5-4 بار هر 1 تا 5/1 سال نیاز به تزریق دوباره لازم خواهند داشت. از آنجا که تزریق بوتاکس باعث افزایش خونرسانی می‌شود در بهبود ریزش موی آندروژنتیک نیز نقش دارد. کاهش میزان افسردگی و سردرد‌های میگرنی هم از آثار شناخته‌شده بوتاکسمی باشد.

کاربرد بوتاکس و عوارض احتمالی آن

پیشنهاد ما به شما این است که تا جایی که می‌توانید سمت تزریق بوتاکس و این عمل‌های جراحی زیبایی نروید. انجام این عمل‌ها اعتیاد آور است، یعنی زمانی که فردی یک بار این کار را انجام داد دیگر عادت به انجام این کار می‌کند. علت اصلی انجام این کار این است که افراد اعتماد به نفس کافی نسبت به زیبایی ظاهری خودشان ندارند که سمت این عمل‌ها می‌روند. مراقبت های بعد از تزریق فیلر است.

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “بوتاکس مناسب چه کسانی است ؟” دیدگاه می‌گذارید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چقدر مفید بود ؟