تزریق انواع ژل مزوتراپی

سرتیتر ها

تزریق انواع ژل مزوتراپی

تزریق انواع ژل مزوتراپی

امروزه بسیاری از زنان و حتی مردان به دنبال یافتن راهکارهای موثر برای جوانی پوست خود می باشند. روش‌ها و راز و رمز جوانی و حفظ زیبایی متفاوت می باشد. اما سریع‌ترین راه، استفاده از تکینک‌های نوین پزشکی است که در این میان تزریق ژل روشی امتحان شده و سریع برای ازبین بردن اثرات افزایش سن و آسیب های پوستی است. در این مقاله راه‌های جوانسازی پوست از طریق تزریق ژل و مراقبت‌های قبل و بعد از انجام آن را بیان می‌کنیم.

جوان‌سازی پوست از طریق مزوتراپی

مزوتراپی، یک روش درمانی غیر جراحی برای پر کردن چروک پوست می باشد. از این روش معمولا در کنار سایر روش‌ها مانند میکرونیدلینگ، رادیوفریکانسی، بوتاکس و… استفاده می‌شود. مزوتراپی باعث تولید سلول‌‌های پوستی جدید و از بین رفتن سلول‌های مرده می‌گردد. در مزوتراپی ترکیبی از آمینواسید‌ها، ویتامین‌ها (به ‌طور مثال ویتامین c برای روشن شدن پوست)، آنتی‌اکسیدان‌های ضد پیری و اسید هیالورونیک به پوست تزریق می‌گردد. ژل مزوتراپی با توجه به محل تزریق و کارکرد آن انواع مختلفی دارد که در این قسمت به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت .

ژل مزوتراپی اسکین لاین

مزوتراپی در واقع یک روش استفاده از دارو به صورت موضعی می باشد. با توجه به کاربرد متفاوت این روش و نتایج موثر و عوارض کم این شیوه درمانی، بسیار مورد توجه قرار گرفته می گیرد. در حال حاضر بیش‌ترین کاربرد مزوتراپی در شاخه زیبایی پوست با تزریق ژل اسکین لاین که حاوی اسید های آمینه، ویتامین ها، هیالورونیک اسید و سایر مواد حیاتی برای جوانسازی و آب رسانی پوست می باشد.

این ژل به طور موضعی به بدن تزریق می‌گردد و باعث بهبود خون رسانی و گردش سیستم لنفاوی شده و با کلاژن سازی باعث جوان سازی و شادابی پوست می گردد. این محلول همچنین حاوی ماده گلوتاتیون است که برای از بین بردن لک‌های پوستی، سالک بسیار مفید می باشد. همچنین این ژل حاوی اسید هیالورونیک می باشد که با بهبود آب رسانی در پوست باعث شفافیت پوست شما می شود.

ژل مزوتراپی هیرلاین

ریزش موی مردان و گاهی در زنان شایع می باشد. اساس این بیماری ناشی از افزایش میزان هورمون مردانه و یا حساسیت زیاد فولیکول‌ها به هورمون مردانه یا همان تستسترون می باشد. با تزریق این ژل که فرمولی منحصر بفرد دارد و بارها قوی تر از خود تستسترون می باشد، و باعث رویش مجدد موهای ریخته شده، کاهش ریزش مو، ایجاد تاخیر در سفید شدن موها و بهبود کیفیت تارهای موهای آسیب دیده می‌گردد. همچنین این محصول باعث بهبود آب‌رسانی و تغذیه پوست سر می‌گردد.

ژل مزوتراپی ایج لاین

در کنار محصول اسکین لاین مزوتروپی، ژلی با خواصیت بهبود گردش سیستم لنفاوی پوست و اصلاح چین و چروک سطحی، لیفتینگ و بهبود خاصیت ارتجاعی پوست نیز وجود دارد. این محصول با تزریق ویتامین های B, C و E سیستم دفاعی پوست را در مقابل عوامل پیری زودرس و آسیب‌های محیطی حفاظت خواهد کرد.

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “تزریق انواع ژل مزوتراپی” دیدگاه می‌گذارید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چقدر مفید بود ؟