مراقبت بعد از تزریق ژل لب

سرتیتر ها

مراقبت بعد از تزریق ژل لب

مراقبت بعد از تزریق ژل لب : ژل های پر کننده صورت محصولاتی همچون کلاژن، اسید هیالورونیک و ﻫﯿﺪﺭﻭﮐﺴﯽ ﺁﭘﺎﺗﯿﺖ کلسیم  می باشند که برای جوان سازی و شادابی پوست استفاده  می گردند و باعث کاهش یا حذف چین و چروک صورت و پوست، رفع جای جوش صورت، بالا بردن افتادگی ناشی از زخم ها، تزریق ژل به لب ها برای پروتز لب، برجسته کردن گونه ها و جایگزینی مقدار بافت نرم از بین رفته نیز  می گردند.

تزریق ژل یک شاهکار بی خطر برای جوانسازی پوست است. لب ها پس از تزریق ژل لب قدری حساس، قرمز و متورم  می شوند.

 

فیلم تزریق ژل لب

 

 مراقبت بعد از تزریق ژل لب ، از چه نوع ژلی استفاده کنیم؟

 

بهترین و مطمئن ترین نوع ژل ها، ژل های هیالورونیک اسیدی قابل جذب  می باشند. مهم ترین نکته آن  می باشد که از مارک های معتبر و مورد تایید سازمان FDA استفاده کنیم.

اگرچه مدت ماندگاری این نوع ژل ها بین یک سال تا یک سال و نیم می باشد ولی در عوض عارضه هایی مانند گلوله شدن، جابه جایی و عفونت را ندارند اما در گذشته ژل هایی که  استفاده می شدند، غیر قابل جذب بوده و عوارضی از جمله جابه جایی، گلوله شدن و عفونت را داشتند که امروزه تقریبا منسوخ  هستند  و ژل های جدید که قابل جذب می باشند جایگزین برتر آن ها  شدند، چون کاملا سازگار با بافت طبیعی بدن انسان ساخته  می شوند  و هیچ نوع عوارضی برای شخص ایجاد نمی کند.

 

 

 

 

 

ژل های تزریقی چگونه عمل می کند؟ مراقبت بعد از تزریق ژل لب

 

تمام پوست های صاف و جوان در یک چیز مشترک  می باشند؛ اسید هیالورونیک. این ماده در بافت پوست هر نقطه بدن و در همه نژاد ها وجود دارد. اسید هیالورونیک فضای بین الیاف کلاژن و الاستین را پر می کنند، آب را در پوست نگه داشته و حجم پوست را حفظ می کنند. با افزایش سن، میزان اسید هیالورونیک موجود در پوست کاهش  پیدا می کند و بنابراین در نهایت ما با شیارها، چین و چروک و اغلب نازک تر شدن لب مواجه می شویم.

 

با تزریق اسید هیالورونیک به پوست، ما می توانیم اثرات اسید هیالورونیک طبیعی را تقلید بکنیم و ظاهر و حالت پوست آبدار را ایجاد کنیم. با پر کردن فرو رفتگی های پوست، چین ها و چروک ها به طور قابل توجهی کم  می شود یا برطرف می شوند. با اینکه بوتاکس هم دارویی تزریقی  می باشد  ولی مکانیسم اثر و نوع چین و چروک های هدفش کاملا با ژل های تزریقی متفاوت می باشد.

 

موارد استفاده  تزریق ژل ، مراقبت بعد از تزریق ژل لب

پروتز لب
پروتز چانه
پروتز گونه
رفع خط اخم
رفع خط خنده
درمان جای جوش
درمان لاغری صورت
زیبایی بینی بدون جراحی
رفع پف زیر چشم
درمان چین و چروک دور چشم
رفع گودی و سیاهی زیر چشم
درمان چین و چروک پوست صورت
لیفت گردن
درمان افتادگی پوست صورت و گردن
از بین بردن جای زخم و بخیه
لاغری موضعی
پس از تزریق ژل

مراقبت بعد از تزریق ژل لب

 

بعد از عمل تزریق جوان سازی پوست صورت، بیمار باید نمک کمتری بخورد چون با خوردن نمک، احتمال ورم بسیار بالا می‌رود، اگر تزریق ژل به صورت  می باشد سرش را پایین نگیرد و چند روز اول از کمپرس سرد استفاده کند و بعد از کمپرس گرم.
برای تزریق ژل خط خنده ، محدودیتی وجود ندارد و شما می‌توانید به راحتی هر سال این تزریق را انجام بدهید.
قرمزی و تورم در ناحیه درمان تزریق ژل شایع می باشد و در طی چند روز از بین می رود.

نواحی تزریق ژل به صورت را ماساژ ندید ، مراقبت بعد از تزریق ژل لب

از گرم کردن محل تزریق برای برطرف کردن خط خنده تا از بین رفتن کامل تورم یا کبودی خوداری بکنید. دوش گرفتن یا شستشوی معمولی اشکالی ندارد.

از فعالیت هایی که باعث سرخ شدن صورت می شوند مثل مصرف الکل، ورژش یا برنزه کردن برای بهره بری از مزایای تزریق ژل در روز درمان خود داری بکنید.

برای کاهش تورم یا کبودی تا چند روز هر چند ساعت به مدت ۱۵ دقیقه از کمپرس سرد استفاده بکنید. کبودی ایجاد شده در اثر تزریق ژل خط خنده معمولا” در عرض ۷-۱۰ روز از بین می رود.

در صورت نیاز می توانید ۲-۴ هفته بعد از درمان رفع خط خنده برای روتوش مراجعه نمایید.
برای حداکثر کردن نتایج پس از تزریق ژل لب و تزریق ژل در گونه، توصیه می شود اقدامات مراقبتی زیر را نیز انجام دهید:

نواحی فرم دهی شده مخصوصا مکان تزریق ژل خط خنده را برای ۲۴ ساعت پس از تزریق مالش ندهید.
از سولاریم استفاده نکنید و از قرار دادن پوست نواحی فرم دهی شده در معرض نور مستقیم خورشید برای ۲ هفته پس از تزریق ژل به لب خودداری کنید.
بعد از تزریق ژل خط خنده فعالیت های عادی مراقبت از پوست و آرایش های مورد نظر خود را بدون وارد کردن فشار اضافی به پوست انجام بدهید.

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “مراقبت بعد از تزریق ژل لب” دیدگاه می‌گذارید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چقدر مفید بود ؟