بوتاکس مو چیست و روش کار

سرتیتر ها

بوتاکس مو چیست و روش کار

بوتاکس مو چیست و روش کار

هنگامی که شما در مورد چین و چروک فکر می کنید، ممکن است فکر کنید که سم بوتولینوم A(بوتاکس)، جزء داروهای رایج معمولی است که برخی از افراد برای چسباندن از آنها استفاده می کنند. اما بوتاکس مو برای شما چه میکند؟

موهای سرتان به همان اندازه پوست شما در سنین مختلف، کیفیت و انعطاف پذیری اش را از دست میدهد. بوتاکس محصولات جدید خود را برای کمک به پر کردن، صاف کردن و کاهش وز شدگی مو ارائه میدهد.   آیا بوتاکس مو حاوی سم است؟ بوتاکس مو در واقع حاوی ماده ای از سم بوتولینوم است که جزء اصلی بوتاکس میباشد. در عوض، این نام براساس نحوه عملکرد محصول است.

درست مثل بوتاکس برای آرامش بخشیدن به عضلات و صاف کردن پوست، “بوتاکس مو” با پر کردن فیبرهای فردی مو به کار می رود تا به آن لطمه زده و صاف شوند.  چگونه بوتاکس مو کار می کند؟ بوتاکس مو در واقع درمان تصفیه ای عمیق است که الیاف مو را با یک پرکننده مانند کراتین پوشش می دهد. این درمان در هر قسمت شکسته یا نازک هر رشته مو به وجود می آید تا موها پر از آب و براق باشد.

 

بوتاکس مو چیست و روش کار | تزریق ژل | تزریق چربی | تزریق بوتاکس | لیزر موهای زائد

مواد تشکیل دهنده بسته به محصول متفاوت است. از ماده ای به نام  L’Oreal حرفه ای استفاده می کند تا رشته های مو را با الیاف انعطاف پذیر و نرم تطبیق دهد. این کمک می کند تا ظاهر موها کامل تر و صاف تر دیده شود. یکی دیگر از محصولات محبوب، بوتاکس جادویی است، که ادعا می کند از یک ترکیب اختراع شده استفاده می کند: روغن خاویارپپتید BONT-Lویتامین B-5ویتامین های Eکلاژن پیچیده است، زیرا بخشی از درمان “بوتاکس” را تشکیل می دهد  چه کسی می تواند از بوتاکس برای مو استفاده کند؟

 شما می توانید از بوتاکس برای مو استفاده کنید اگر شما: موهای دو بخشب ( موخوره )موی بسیار خوب، فاقد حجم یا لرزشموی آسیب دیدهموهای برافراشته موهایی که میخواهید درست کنیدبه طور کلی، بوتاکس مو برای هر نوع مویی است که در معرض خطر میباشد. چه اتفاقی در طول درمان رخ می دهد؟برای بوتاکس موهای شما از هر نوع تزریقی استفاده نمیشود. در عوض، آن عامل تهویه مطبوع است که به طور مستقیم بر رشته های مو اثر میگذارد. شما می توانید به یک سالن مو مراجعه کرده و درمان کنید یا محصولات را در خانه خود خریداری کنید.

 

بوتاکس مو چیست و روش کار | تزریق ژل | تزریق چربی | تزریق بوتاکس | لیزر موهای زائد

 

درمان با شامپو شروع می شود تا موها خود را باز کرده و رشته های آبرسانی را تقویت کنند. سپس با استفاده از ماساژ محصول از ریشه تا رشته ها انجام می شود. درمان برای یک دوره زمانی موثر است، معمولا بین 20 تا 90 دقیقه است

بعضی از متخصصین مو ممکن است مو را با محصول قبل از خشک شدن و صاف کردن مو در یک سطح آهنی شستشو دهند. متخصصین دیگر ممکن است محصول را روی موها بگذارند در حالیکه موها خشک و صاف هستند، بدین ترتیب به نفوذ کامل بر رشته های مو کمک میکند.شما بلافاصله پس از خشک شدن مو خود میتوانید اثر بوتاکس را ببینید. هزینه بوتاکس مو چقدر است؟

هزینه مراقبت از بوتاکس مو حدود 150 تا 300 دلار و بالعکس است که بستگی دارد که بخواهید مواد تشکیل دهنده را برای استفاده در منزل خریداری کنید یا درمان را در یک سالن انجام دهید. قیمت ها نیز با موقعیت جغرافیایی متفاوت است. در صورتی که درمان در سالن انجام شود، قبل از قرار ملاقات خود، درباره قیمت توضیح بخواهید.

بوتاکس مو چقدر موثر است؟

بوتاکس مو در حال حاضر یک روند محبوب است و بسیاری از نسخه های خانگی که ادعا می کنند واقعی هستند هم وجود دارد. دشوار است که بشناسید این محصولات چه کار می کنند یا مواد با کیفیت بالا کدامند.

بهترین راه  برای رسیدن به نتایج خوب، بازدید از یک سالن دلخواه است و از یک مدل مو برای درمان استفاده کنید. متخصصان مو می توانند محصولات خود را از فروشندگان معتبر خریداری کنند، بنابراین آنها می دانند که بهترین محصولات را از فروشندگان معتبر دریافت می کنند..

تاثیرات بوتاکس مو بین 2 تا 4 ماه طول می کشد، هرچند که زمان دقیق آن از فردی به فرد دیگر متفاوت است. توصیه می شود که از شامپو کم سولفات یا بدون سولفات استفاده کنید تا نتایج را حفظ کنید.

 

 

 

آیا بوتاکس مو بی ضرر است؟

این محصول برای استفاده در نظر گرفته شده، هرچند همانطور که با هر گونه درمان مو، خطر سوزش پوستی یا واکنش آلرژیک وجود دارد. برای کاهش خطر ابتلا به عوارض جانبی، درمان نباید در تماس با پوست شما باشد.

بوتاکس مو در برابر کراتین

درمان کراتین جز درمان های شیمیایی است که اغلب شامل فرمالیدها هستند. فرمالید برای “قفل کردن” یا “بستن” رشته های مو به یک موقعیت مستقیم برای کمک به حفظ صافی آنها است. اگر چه فرمالید مورد استفاده در این روش ها موجب نگرانی برخی از افراد شده است، زیرا سرطان زا است، اما نتایج طولانی مدت تولید می کند.درمان موهای کراتینی به طور معمول کمی ارزان تر است.

آنها بین 70 تا 100 دلار هزینه می کنند، اما ممکن است در یک سالن ، بالغ بر 150 دلار یا بیشتر بپردازید.از طرف دیگر، بوتاکس مو تنها درمان شایسته است و از واکنش های شیمیایی برای کار استفاده نمی کند. درمان بوتاکس مو هیچ فرمالیدی ندارد.

اگر شما به دنبال یک راه حل برای صاف کردن موی خود هستید ، به نظر می رسد بوتاکس مو بتواند به کامل و درخشانتر شدن بیشتر، کمک کند. خود را برای صرف چند صد دلار و بازدید از یک سالن مطمئن برای بهترین نتایج آماده کنید.

برگرفته از مقالات بین المللی :

 

https://www.healthline.com/health/beauty-skin-care/botox-for-hair#takeaway

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “بوتاکس مو چیست و روش کار” دیدگاه می‌گذارید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چقدر مفید بود ؟