تزریق ژل زیر چشم

سرتیتر ها

تزریق ژل زیر چشم

تزریق ژل زیر چشم از روش هایی می باشد که می توان از آن برای پرکردن چشم ها و رفع گودی چشم ها استفاده کرد. تزریق ژل زیر چشم باعث بهبود کبودی و تیرگی زیر چشم  و چهره را جوان و شاداب می نماید. گودی زیر چشم از رایج ترین شکایات بیماران و مراجعین به کلینیک های زیبایی و پوست و مو است. گودی زیر چشم هم در سنین جوانی دیده می شود و هم در سنین پیری ، برخی علل ارثی یا بیماری های مختلف در این زمینه تاثیرگذار  می باشند.

همه چیز در مورد تزریق ژل زیر چشم

به هر دلیل قطعا در زیبایی شما اثرات منفی  می گذارد  و غالبا چهره شما را ناراحت و غمگین نشان می دهند. تزریق ژل زیر چشم با هدف رفع گودی ، چین و چروک های موجود در آن ناحیه انجام می شود. گودی موجود در زیر چشم ممکن است به دلیل وراثت یا تحلیل چربی موجود در آن ناحیه ، در اثر لاغری بیش از حد اتفاق بیافتد و زیبایی چهره شما را تحت تاثیر قرار می دهد در این مواقع افراد به دنبال بهترین راه حل می گردند. معمولا با افزایش سن ما محل تلاقی پلک‌های پایینی و گونه‌ها فرورفته و گود می‌شود، و موجب ایجاد ظاهری خسته، بیمار و پیر می‌گردد.

تزریق ژل زیر چشم ، دائمی ، ژل های نیمه موقتی ، موقتی

این نواحی گود شده که تحت عنوان ناودان اشکی نیز شناخته می‌شود، اغلب به علت انعکاس نور، تیره‌تر از پوست اطراف به نظر می‌رسد. برای برخی افراد بداقبال، گودی ناودان اشکی و حلقه‌های تیره ممکن  می باشد در سنین جوانی ایجاد شوند. در صورت عدم ورزش، استرس، بیماری طولانی مدت، سوء مصرف مواد و الگوهای خواب نامناسب، این حالت ممکن  می باشد بدتر نیز بشود.

تزریق ژل از طریق اضافه کردن حجم به ناحیه‌ی ناودان اشک در پلک تحتانی که با افزایش سن شروع به از دست دادن حجم می‌کند، عمل می‌نماید. یکی از گزینه های درمانی استفاده از هیالورونیک اسید ژل  می باشد که یک نمای زیبا و صافی را از زیر چشم تا گونه ها ایجاد می نماید . انواع ژل های مورد استفاده برای تزریق ژل زیر چشم برای تزریق ژل انواع مختلفی وجود دارد که پزشکان آن ها را به سه گروه قابل جذب یا موقتی ، نیمه موقتی ، و دائمی تقسیم کرده اند.

تزریق ژل زیر چشم ، ژل دائمی

ژل های دائمی به دلیل اینکه ممکن  می باشد باعث بروز مشکل در افراد شود تاییدیه سازمان غذا و دارو را نگرفته و اکثر پزشکان از آن برای تزریق استفاده نمی کنند.

تزریق ژل زیر چشم ، ژل های نیمه موقتی

ژل های نیمه موقتی این نوع ژل برای رفع چین و چروک های عمیق بیشتر کاربرد دارد و حاوی ۲۰% میکرواسفرهای کوچک است.

تزریق ژل زیر چشم ، ژل های موقتی

ژل های موقتی این نوع ژل کاملا ایمن بوده و هیچ گونه ایجاد آلرژی و حساسیت در فرد نمی کند، ژل های موقتی از هیالورونیک اسید که در بافت بدن نیز موجود می باشد تهیه شده و مدت ماندگاری آن حدود ۷ الی ۹ ماه است.

تزریق ژل زیر چشم ، فرآیند تزریق ژل

فرایند تزریق ژل زیر چشم در تزریق ژل برای درمان سیاهی زیر چشم ، پس از اینکه ناحیه‌ مورد نظر با کرم بی‌حس کننده کاملاً بی حس شد، ژل پرکننده با استفاده از یک کانول بسیار ریز و بدون درد تزریق  می گردد. این امر موجب پر شدن مجدد حجم بافت نرم از دست رفته می‌شود و از روش های درمان گودی زیر چشم بوده که منجر به ایجاد چهره‌ پُرتر و با خطوط زیباتر نیز  می گردد.

این روش حدود ۱۵ تا ۳۰ دقیقه به طول می‌انجامد. نتایج بلافاصله قابل مشاهده بوده و ظاهری جوان‌تر و شاداب‌تر حاصل می‌گردد. تاثیر این درمان می‌تواند بین ۸ تا ۲۴ ماه ماندگار باشد. مزایای تزریق ژل زیر چشم جهت تزریق اصولی ژل استاندارد و مناسب ، متخصص پوست و مو با ایجاد بی حسی موضعی در اطراف چشم و با استفاده از لوله های باریکی به نام کانولا که به آن میکروکانولا گفته می شود و به عروق و اعصاب این ناحیه آسیبی وارد نمی کنند ، مقدار مورد نیازی از ژل را در گودی زیر چشم تزریق کرده و با ماساژ این ناحیه ، به پخش موثر ژل در گودی زیر چشم کمک می کند . اگر چه بلافاصله پس از تزریق ، تاثیر ژل در رفع گودی چشم نمایان می شود ، اما تاثیر نهایی تزریق ژل پس از دو هفته آشکار می گردد .

تزریق ژل زیر چشم ، ماندگاری تزریق ژل

با تزریق ژل در گودی چشم و پر شدن آن و بازتاب بهتر نور از آن و قرار گیری ژل در بین پوست و بافت تیره ی زیر چشم ، بهبود تیرگی زیر چشم ها نیز در اثر تزریق صحیح ژل ایجاد خواهد شد . به دلیل تحریک کلاژن سازی توسط ژل تزریق شده در گودی چشم با از بین رفتن ژل ،گودی چشم نیز باز نخواهد گشت ، از این رو دوام تزریق ژل در رفع گودی زیر چشم که بین ۲ تا ۳ سال است ، باعث رفع طولانی مدت گودی زیر چشم خواهد شد .

تزریق ژل زیر چشم ، مرقبت های پس از تزریق ژل

برای انجام عمل زیبایی تزریق ژل جهت رفع گودی زیر چشم حتما باید به مراکز و کلینیک های معتبر و تخصصی مراجعه نمود و از میان پزشکان ، تنها به انتخاب پزشک متخصص و با تجربه ای اقدام نمود که تزریقات پوستی موفق زیادی را در طی سال های طبابت خود گذرانده است . توصیه های پس از تزریق ژل زیر چشم بعد از تزریق نباید تا سه روز به محل آن آب بزنید و بهتر است از تمرینات ایروبیک برای ۲۴ ساعت خودداری کنید و برنامه کاری یا اجتماعی مهمی را برای چند روز بعد از درمان طرح ریزی نکنید.

تزریق ژل زیر چشم ، عوارض موقت

احتمال دارد قرمزی، تورم و کبودی خفیفی در محل تزریق به وجود آید. همچنین لب های شما قدری در شب پس از تزریق متورم خواهد شد. اگر تا یک هفته بعد از نخستین تزریق نتیجه زیبایی حاصل نشد ۳ هفته بعد، تزریق مجدد قابل انجام است. حواستان باشد که تا ۳ هفته هیچ ماساژی روی صورت انجام نشود. تلاش کنید از مصرف هر ترکیبی که حاوی آسپرین، ایبوپروفن، داروهای مسکن ضد التهابی با دوز بالا، ویتامین E، یا روغن ماهی باشد ۵-۳ روز قبل از تزریق ژل پرهیز کنید تا احتمال کبودی در محل تزریق کمتر شود.

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “تزریق ژل زیر چشم” دیدگاه می‌گذارید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چقدر مفید بود ؟