لیفتینگ صورت ، گردن و ابرو

سرتیتر ها

لیفتینگ صورت ، گردن و ابرو

لیفت و کشیدن پوست صورت با جراحی

لیفتینگ صورت ، گردن و ابرو :  عمل جراحی لیفت صورت، عملی است برای کاهش چروک‌ها و سایر نشانه‌های پیری در صورت، که با هدف بهبود کلی ظاهر فک و صورت انجام می‌شود. عمل جراحی لیفت صورت می‌تواند به از بین بردن تأثیرات نامطلوب زمان، فشارهای عصبی و قرارگیری در معرض عوامل محیطی مختلف کمک می‌کند.

جراح لیفتینگ صورت، گردن و ابرو برای انجام این عمل عضلات زیر پوست صورت را بالا برده و سفت می‌کند تا علاوه بر جوانسازی ساختار چهره، فرم آن را نیز زیبا کند. سپس او چربی های اضافی پوست که ظاهر چهره را پیر و خسته نشان می‌دهد برمی‌دارد.

روش های بدون جراحی

لیفتینگ صورت ، گردن و ابرو : یکی از مهمترین بخش‌های مشاوره اولیه، تعیین نوع صحیح لیفت و کشیدن پوست صورت است. با توجه به تعدد گزینه‌های درمانی، انتخاب نوع مناسب لیفت و کشیدن پوست صورت تنها برمبنای هزینه انجام نمی‌شود. در اینجا باید ناحیه‌هایی که بیمار برای عمل در نظر دارد، طول دوره بهبود و همچنین انتظارات بیمار از نتیجه عمل نیز مد نظر قرار بگیرند.

برای بیمارانی که انجام عمل جراحی آن‌ها را نگران می‌کند و همچنین برای کسانی که به دنبال شیوه‌های درمانی محافظه‌کارانه‌تری هستند نیز گزینه‌های دیگری وجود دارد که عبارتند از:

 التراسوند درمانی یا هایفوتراپی: یکی از روش های لیفت صورت بدون جراحی است. پزشک می‌تواند با ارسال امواج صوتی به ناحیه مورد درمان، پوست را بالا برده و آن را سفت کند. اولتراسوند درمانی، که از جدیدترین تکنولوژی بهره می‌گیرد، حتی می‌تواند عضلات قرار گرفته در زیر ناحیه مورد درمان در لیفت صورت را هم هدف قرار دهد، هر چند که نتایج آن به اندازه روش جراحی لیفت و کشیدن کامل صورت چشمگیر نخواهد بود.

لیفت صورت با لیزر:

لیفتینگ صورت ، گردن و ابرو : پزشک می‌تواند با تاباندن پرتو قدرتمندی از نور به ناحیه مورد درمان، لایه رویی آسیب دیده سلول‌های پوست را نابود کند و با این کار خطوط، لک‌های ناشی از آفتاب، جای آکنه‌ها و سایر لک‌های پوستی را از بین ببرد. انرژی لیزر، محرک تولید کلاژن نیز هست. البته، این با این روش درمانی لیفت و کشیدن پوست صورت نمی‌توان پوست اضافی را برداشت یا ساختارهای زیر پوست را کشید و سفت کرد.

تزریق بوتاکس و ژل:

متخصص پوست می‌تواند با ترکیب کردن روش‌های درمانی متکی بر مواد قابل تزریق یک برنامه درمانی شخصی را برای پاسخ به نیازهای فردی بیمار ارائه دهد. پر کننده‌های (فیلرهای) پوستی مانند ژوویدرم، رادیسه و اسکالپترا می‌توانند خطوط و چروک‌های عمیق‌تری را پر کنند. بوتاکس، که با دوز کمی از بوتولینیوم توکسین ساخته می‌شود، از بروز تکانه‌های عصبی  و انقباضات عضلات که باعث ایجاد چروک می‌شوند جلوگیری می‌کند. البته، این روش درمانی لیفت صورت هم نمی‌تواند پوست شل را حذف کرده یا بر لایه‌های عمقی‌تر عضلات تأثیر بگذارد.

سایر انواع لیفت:

– لیفت با برش کوچک S-Lift
– لیفت صورت با نخ های مخصوص APTOS & Contour
– پیلینگ
– لیزر
– کرم ها

جراحی

جراحی لیفت صورت، اگر به درستی انجام شود،عضلات را کشیده و سفت کرده، پوست را صاف می‌کند  و جذابیت چهره را به آن باز میگرداند. شناخته شده‌ترین مزیت جراحی لیفت صورت سفت کردن پوست کیسه‌ای و افتاده ای است که با بالا رفتن سن ایجاد می شود. جراح با برداشتن این بافت‌های اضافی می‌تواند افتادگی پوست اطراف خط فک، غبغب، افتادگی پوست اطراف چشم‌ها و پیری نمایان شده در کل چهره را درمان کند.

 

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “لیفتینگ صورت ، گردن و ابرو” دیدگاه می‌گذارید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چقدر مفید بود ؟