لاغری موضعی با مزوتراپی

نمی توان انکار کرد که با گرفتن رژیم لاغری و نیز ورزش می توان از شر چربی های ناحیه شکم خلاص شد ولی در برخی از افراد این امکان وجود ندارد و یا توانایی گرفتن رژیم غذایی و یا ورزش کردن را ندارند و دوست دارند هرچه سریعتر از شر این چربی های مزاحم خلاص بشوند که در این صورت بهترین روش استفاده از روشهای غیر تهاجمی لاغری موضعی است که یکی از آنها و جدیدترینش مزوتراپی لاغری است.

لاغری موضعی با مزوتراپی | دستگاه آر اف و کویتیشن |

مزوتراپی چیست و چگونه انجام می شود

مزوتراپی لاغری که روشی با حداقل تهاجم برای لاغری است , برای از بین بردن و حذف چربی های اضافی از طریق تزریق مواد شیمیای به زیر پوست و ناحیه درمان انجام می گیرد. مزوتراپی متشکل از آنزیم ها , ویتامین ها و ماده ای مشتق شده از سویا ( گیاه ) به نام فسفاتیدیل کولین که اصلی ترین ماده شیمیای موجود در روغن است   می باشد.

ماده شیمیای موجود در محلول مزوتراپی (فسفاتیدیل کولین) کاملا ماده ای بی خطر می باشد که اکثر پزشکان در دوز بالای این ماده در درمان کلسترول بالا استفاده می کنند. سوزن برای تزریق مزوتراپی خیلی نازک می باشد در اندازه سوزنهایی که در طب سوزی استفاده می شود می باشد. قبل از تزریق مزوتراپی محل درمان را بی حس می کنند . موقع تزریق نیز سوزش خفیفی ایجاد می شود که قابل تحمل می باشد .

بعد از انجام تزریق در محل چربی های اضافی پیوند مولکولی چربی ها از هم می شکنند و چربی تجزیه می شود و از حالت جامد به مایع تبدیل می شود . مدت انجام عمل مزوتراپی در حد معمول حدود ۱۵ تا ۳۰ دقیقه می باشد . بدن بعد از گذشت چند هفته از تزریق ضایعات چربی را از طریق سیستم های تصفیه مانند کبد و روده ها خارج می کند . در چهار هفته اکثر بیماران نتایج بهبود را مشاهده می کنند .