تزریق چربی در صورت

سرتیتر ها

تزریق چربی در صورت

تزریق چربی در صورت

علاوه بر خطوط چین و چروک صورت ایجاد شده بر روی پوست، از دست دادن حجم عادی صورت نیز یکی از مهمترین نگرانی های افراد می باشد که در این شرایط به خاطر بالا رفتن سن، پوست صورت دچار فرو رفتگی و لاغری خواهد شد.

چاقی موضعی برای بسیاری از مردم معضل می باشد و درصدد رفع آن می باشند، بسیاری دیگر از مردم در تلاش برای به وجود آوردن چاقی موضعی در نواحی خاصی از بدنشان مانند چاقی صورت می باشند تا زیباتر به نظر بیایند. تزریق چربی در صورت فرآیندی است که در آن بخشی از چربی بدن خود بیمار از ناحیه هایی که نیازی به این چربی وجود ندارد گرفته شده و سپس این چربی به نواحی دیگر بدن که به این چربی نیاز دارند، برای مثال برای چاقی صورت و گونه تزریق می شود.

 

گونه گذاری بدون جراحی با تزریق چربی با هدف افزایش حجم گونه ها که با سالخورده شدن صورت، معمولاً حجم ساختارهای آن نیز از دست می رود، طراحی شده می باشد. در مورد صورت، چربی از ناحیه باسن، ران ها، یا شکم برداشته می شود و سپس به بخش های مختلف صورت که نیاز به افزایش حجم و بزرگ شدن دارند، تزریق می گردد. همچنین می توان از تزریق ژل هم استفاده کرد. آثار تزریق ژل و فیلر معمولاً بین ۴ تا ۸ ماه قابل‌مشاهده‌ می باشند.

در برخی از نقاط مانند تزریق چربی در لب ها لازم است تا جلسات بازسازی پس از حدود ۴ ماه برنامه‌ریزی شوند. درحالی‌که در برخی از نقاط دیگر صورت، پس از گذشت ۸ ماه از تزریق فیلر ممکن است برای حفظ آثار درمان، یک جلسه‌ی بازسازی موردنیاز باشد. معمولاً در جلسه‌ی بازسازی نسبت به جلسه‌ی اولیه، ژل کمتری موردنیاز خواهد بود.

تزریق چربی از این نظر اهمیت دارد، که بیماران با استفاده از یک روش ایمن و بدون عوارض می توانند یک عمل جوانسازی پوست موفقیت آمیز داشته باشند.

در این روش عوارض جانبی ناشی از جراحی ها و همچنین احتمال آلرژی به پر کننده های صورت وجود ندارد، زیرا اولا این روش بدون جراحی انجام می شود و ثانیا چون از چربی خود فرد است بدن واکنش آلرژیک به آن نشان نخواهد داد. قبل از جلسه انجام تزریق پزشکان ما در کلینیک، به بررسی فرم صورت بیمار و خواسته های وی از این عمل خواهند پرداخت تا نتایج آن هم از لحاظ زیبایی چهره (طبیعی بودن نتایج تزریق) و هم در جهت برآورده کردن خواسته های بیماران موفقیت آمیز باشد.
معمولاً، افراد با تقبل قیمت تزریق چربی و انتقال چربی با دنبال کاهش یا بر طرف کردن چین و چروک پوست و خطوط ایجاد شده روی آن و نیز اصلاح گودی، خط لبخند، خط ابرو، یا افتادگی پوست صورت روبرو می شوند . تزریق چربی به لب می تواند برای حجیم کردن و پروتز لب ها استفاده می شود و تزریق چربی در لب بسیار مورد استقبال افراد قرار می گیرد.

بیماران جوان تر نیز ممکن می باشد در برخی موارد واجد شرایط انتقال چربی باشند. از روش تزریق چربی برای برجسته کردن گونه، اصلاح زاویه فک (تزریق چربی در چانه)، چاق شدن ساق پا و صورت (درمان صورت های لاغر)، تزریق چربی باسن برای برجسته کردن و فرم دادن به باسن، تزریق چربی به دست برای جوانسازی، اصلاح خط خنده و اخم و تزریق چربی زیر چشم به منظور رفع سیاهی زیر چشم (گودی زیر چشم) و رفع چروک دور چشم استفاده کرد.

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “تزریق چربی در صورت” دیدگاه می‌گذارید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چقدر مفید بود ؟